De zakelijke autoverzekering van a.s.r.

Wat maakt onze zakelijke autoverzekering anders? Dat is onze no blame, no claim regeling. Uniek in Nederland. Heb je schade die niet de (mede)schuld is van de bestuurder of passagier? Dan groei je gewoon door naar een hogere premiekorting. Dat vinden we wel zo rechtvaardig. Want aan vandalisme of een kras op je zakelijke auto door een onbekende kun jij niets doen, toch?

  • Dag en nacht hulpverlening
  • Ook dekking bij onderlinge schade
  • Schade zonder schuld? Geen hogere premie

Laat je premie berekenen
Iets voor jouw bedrijf?

Is onze zakelijke autoverzekering iets voor jouw onderneming?

  • Als je ook verzekerd wilt zijn bij onderlinge schades tussen eigen (bedrijfs)auto’s

  • Als je zakelijke auto door verschillende personen wordt gebruikt

  • Als je zakelijke auto een Nederlands kenteken heeft

  • Als je jouw zakelijke auto voor koeriersdiensten of het bezorgen van maaltijden gebruikt

Verzekeringskaart zakelijke autoverzekering

Met een verzekeringskaart zie je in één oogopslag wat wel en niet verzekerd is als je onze verzekering afsluit. Het laat je op begrijpelijke wijze zien wat de polisvoorwaarden zijn. Je kunt onze verzekeringskaarten ook goed vergelijken met de verzekeringskaarten van andere verzekeraars in Nederland.

Bekijk de verzekeringskaart

ic verzekeringskaart Zakelijke personenauto
Wat is verzekerd?
  • WA         

    • Alleen schade die je veroorzaakt bij anderen (WA)

  • WA + Casco beperkt

    • WA
    • Schade aan je zakelijke auto door natuurgeweld, brand en diefstal (Casco beperkt)
    • Vergoeding op basis van dagwaarde

  • WA + Casco allrisk

    • WA
    • Casco beperkt
    • Schade aan je auto door eigen schuld, zoals een aanrijding
    • Overige schade zoals vandalisme
    • Vergoeding op basis van nieuwwaarde of dagwaarde

Alles over deze verzekering
  • Hoe werkt het? toon
  • Dit wil je ook weten toon
  • Meer over de basisdekkingen toon
  • Extra dekkingen en keuzes toon
  • Wat is niet verzekerd? toon
  • Iets voor jouw bedrijf? toon
  • Wat kost het? toon
  • Krijg korting toon
  • Groene kaart toon
  • Afsluiten toon
  • Waarom a.s.r. toon
  • Extra info & downloads toon
  • Voorwaarden toon
Andere verzekeringen
Verzekeringen die misschien ook bij jouw situatie passen:

Misschien ook interessant voor jou?

Zakelijke personenauto
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }