Zakelijk contact met a.s.r.

Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden. We zijn telefonisch bereikbaar, maar ook via WhatsApp, chat, e-mail of via je adviseur. Log in om je zaken zelf te regelen.

Waarover wil je contact opnemen?

Pensioen

Wil je rechtstreeks contact met ons opnemen? Dat kan op onderstaande manieren. We helpen je graag verder. 

Ben je al klant bij ons? 

Neem dan contact op met je vaste aanspreekpunt bij a.s.r. pensioenen. De contactgegevens van jouw aanspreekpunt vind je in jouw online omgeving bij ‘Contact’. Hiervoor log je in op Werknemers Pensioen of Mijn Pensioen Online.

Inloggen naar je pensioen
  • Informatie over je pensioenregeling
  • Wijzigingen doorgeven
Inloggen
De pensioenproducten van a.s.r.
Doenpensioen
Werknemers Pensioen en overige pensioenen
Persoonlijk pensioen

Schadeverzekeringen

Heb je een vraag over jouw schadeverzekering? Stel deze aan je adviseur. Die kent je persoonlijke situatie en kan je het beste helpen. Wil je toch met a.s.r. schakelen? Bekijk dan hieronder onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag verder.

Heb je een noodgeval?
Bel dan 030 256 77 77 (24 uur per dag bereikbaar)

Mijn a.s.r. schade­verzekeringen
  • Eenvoudig informatie over je zakelijke schade­verzekering terugvinden
  • Je claims inzien en documenten uploaden
Inloggen
Telefoon

030 278 35 00
werkdagen 08.00 - 17.30 uur

 

Adviseur

Advies op maat

Vind je adviseur

Contactformulier

Ga naar het contactformulier

Een klacht indienen

Arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV)

Heb je een vraag over je arbeidsongeschiktheidsverzekering(en) bij ons? Bekijk dan hier onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag.

Mijn AOV
  • Alles over je AOV
  • Snel en eenvoudig je contract inzien
  • Ziek of betermelden
Inloggen
Telefoon

030 278 03 35
werkdagen 08.00 - 17.30 uur

 

Adviseur

Advies op maat

Vind je adviseur

Contactformulier

Ga naar het contactformulier

Inkomensverzekering (Verzuim & WIA)

Heb je een vraag over je verzuim en/ of WIA-verzekering(en) bij ons? Login op ons Werkgeversportaal of bekijk hieronder onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag.

Werkgeversportaal
  • Regel alle zaken rondom je werknemersverzekeringen
  • Snel en eenvoudig je contract inzien
  • Medewerker ziek of beter melden
Inloggen Meer informatie
Telefoon

030 278 03 35
werkdagen 08.00 - 17.30 uur

 

Adviseur

Advies op maat

Vind je adviseur

Contactformulier

Ga naar het contactformulier

Zorgverzekering

Heb je een vraag over je zorgverzekering? Neem dan contact met ons op via één van de onderstaande contactmogelijkheden. We helpen je graag.

Mijn Zorg 
  • Declareer je rekening
  • Wijzig je contact- en betaalgegevens
  • Vraag een betalingsregeling aan
Inloggen
Contact met a.s.r. Zorg

Ben je een zorgaanbieder? Bekijk dan onze contactmogelijkheden per zorgsoort.

Telefoon Doorgaandesk

030 278 37 00
Werkdagen 08:00 - 17:30 uur

WhatsApp Doorgaandesk

06 51 19 08 29
werkdagen 08.00 - 17.30 uur  
(we reageren binnen 2 uur)

Re-integratie

Heb je een vraag over re-integratiedienstverlening bij a.s.r.? Bekijk dan hier onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag. 

Verzuimsysteem Xpertsuite
  • Gebruiksvriendelijk en veilig
  • Reintegratie- en verzuiminformatie op 1 centrale plek
  • Maak eenvoudig verzuimrapportages
Inloggen
Telefoon

030 257 29 10
werkdagen 08.00 - 17.30 uur

 

a.s.r. Vitality

Heb je een vraag over a.s.r. Vitality voor werkgevers? Dan vind je hieronder al wat handige informatie. Neem je liever contact met ons op? Bekijk dan onze contactmogelijkheden. We helpen je graag verder!

Telefoon

030 257 42 00
werkdagen 08.30 - 17.30 uur

 

Algemene contactgegevens a.s.r.
Toon bezoekadres in Google maps
Bezoekadres

Archimedeslaan 10
3584 BA Utrecht
030 – 257 91 11

Postadres

Postbus 2072
3500 HB Utrecht

Hoe kunnen we je helpen?
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }