Inkomensaanvulling bij arbeidsongeschiktheid

De Inkomensaanvulling is dé totaaloplossing van a.s.r. voor werknemersverzekeringen. Voor alle inkomens tot € 200.000. Dus flink boven het WIA maximum dagloon. Is je medewerker tussen 80 tot 100% arbeidsongeschikt? Dan vult de Inkomensaanvulling zijn inkomen aan tot 90% van het verzekerd loon. Is je medewerker tussen 35 en 80% arbeidsongeschikt? Dan vullen wij zijn inkomen aan tot minimaal 70% van het verzekerd loon en maximaal 90%. De hoogte van de aanvulling hangt af van in hoeverre je medewerker zijn restcapaciteit benut. Restverdiencapaciteit is het inkomen dat deze medewerker volgens UWV nog kan verdienen.

  • Dé totaaloplossing voor WIA-aanvulling
  • Vul het inkomen aan tot wel 90% van het laatst verdiende loon
  • Één oplossing voor inkomens tot € 200.000
Iets voor jou als je...
Met een inkomenaanvulling zorg je dat je medewerkers goed verzekerd zijn als ze langdurig ziek uitvallen. Wil je een zeer uitgebreide aanvulling op het inkomen van je medewerker als deze na twee jaar ziekte nog steeds maar deels kan werken?  Dan is onze Inkomensaanvulling wat voor jou!
  • vanuit goed werkgeverschap een zeer uitgebreide aanvulling wilt bieden
  • betere arbeidsvoorwaarden wilt bieden
  • de beste begeleiding wilt voor een zieke medewerker
  • een goedkopere aanvulling wilt als je medewerker ziek uitvalt dan is onze WGA Gat Uitgebreid geschikter

Verzekeringskaart Inkomensaanvulling

Met een verzekeringskaart zie je in één oogopslag wat wel en niet verzekerd is als je onze verzekering afsluit. Het laat je op begrijpelijke wijze zien wat de polisvoorwaarden zijn. Je kunt onze verzekeringskaarten ook goed vergelijken met de verzekeringskaarten van andere verzekeraars in Nederland.

Bekijk de verzekeringskaart ic verzekeringskaart Verzekeringskaart Inkomensaanvulling
Nieuwsgierig hoe het werkt?
  • Hoe zit onze Inkomensaanvulling in elkaar? toon
  • Wat vergoedt de Inkomensaanvulling wel en niet? toon
  • Een voorbeeld van de Inkomensaanvulling toon
  • Wat kost een Inkomensaanvulling? toon
  • Hoe sluit je een Inkomensaanvulling af? toon
  • Onze WIA-rekenhulp toon
  • Polisvoorwaarden en praktische informatie toon
Verzekeringen die misschien ook bij je passen
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }