Ga aan de slag met het Werkgeversportaal van a.s.r. Via dit portaal regelt u voortaan alles voor uw collectieve inkomensverzekering(en). Zo regelt u onder andere zaken als ziek- en betermeldingen, wijzigingen in uw medewerkersbestand doorgeven en heeft u altijd al uw gegevens bij de hand. Met deze online omgeving gaat dat allemaal heel eenvoudig en kan dat elk moment van de dag. Dat is wel zo makkelijk!
- Regel alle zaken rondom uw werknemersverzekeringen.
- Snel en eenvoudig uw contract inzien.
- Op elk moment medewerkers ziek- of betermelden.
- Overzicht van onze preventieve diensten.
- Koppeling van salarispakket aan onze administratie.
- Toegang tot opleidingen van a.s.r.
Het is belangrijk dat u uw account voor het Werkgeversportaal zo snel mogelijk aanmaakt. De eenmalige activatiecode die u van ons heeft ontvangen is namelijk maximaal 30 dagen geldig. En met een account regelt u zo snel mogelijk al uw zaken zelf.
Wij vinden het belangrijk dat u goed en volledig geïnformeerd bent. Heeft u vragen over de brieven die u heeft ontvangen of over het inloggen? Neem dan contact op met uw adviseur of met de afdeling Relatiebeheer op telefoonnummer (030) 278 41 40. U bereikt ons op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag.