Ga naar de hoofdinhoud

De extra kostendekking van a.s.r.

Voor schade door inbraak, waterschade of een brand ben je verzekerd met onze bedrijfsschadeverzekering. En met de extra kostendekking is je bedrijf ook verzekerd voor alle extra kosten om na deze schade snel weer door te kunnen gaan. Denk aan de huur van vervangende apparatuur, een vervangende locatie, communicatie naar klanten en andere noodmaatregelen die nodig zijn om jouw bedrijf weer operationeel te krijgen. 

Onderdeel van de bedrijfsschadeverzekering

  • Snel weer operationeel
  • Kies zelf je verzekerde bedrag
  • Extra kosten tot 1 jaar vergoed 

Laat je premie berekenen
Iets voor jouw bedrijf?

Is onze extra kostendekking iets voor jouw bedrijf?

  • Als je verzekerd wilt zijn voor extra kosten om je bedrijf snel weer operationeel te krijgen

  • Als schade aan je bedrijfsgebouw of goederen nauwelijks invloed heeft op je omzet

  • Als schade bij een van je toeleveranciers nauwelijks invloed heeft op je omzet

  • Wil je de misgelopen netto winst en je vaste lasten verzekeren? Dan heb je aan onze bedrijfsschadeverzekering genoeg.

Wat is verzekerd?
  • Basis

    • Kosten voor huur van vervangende apparatuur
    • Kosten voor een vervangende locatie
    • Kosten voor communicatie naar klanten 
    • Alle andere noodmaatregelen die nodig zijn om je bedrijf weer operationeel te krijgen

  • Maatwerk

    • Je kunt de basisdekking beperken en uitbreiden 
    • Zo sluit onze extra kostenverzekering volledig aan op jouw wensen en mogelijkheden

Alles over deze extra dekking
Andere verzekeringen
Verzekeringen die misschien ook bij jouw bedrijf passen:
Extra kosten
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }