Verandering van de polisvoorwaarden per 1 januari 2021
Dit is het eerste jaar dat jouw bedrijf een nieuwe premie krijgt. De polisvoorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen worden per 1 januari 2021 aangepast. De actuele polisvoorwaarden kan je hier vinden. Hieronder hebben we per verzekering de belangrijkste wijzigingen voor je op een rijtje gezet. Indien van toepassing zijn de polisvoorwaarden van onze Uitbreidingsmodules vanaf 1 oktober 2020 ook nog gewijzigd. Je bent hierover al eerder geïnformeerd door ons.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven belangrijke informatie In de polisvoorwaarden kun je lezen welke informatie je aan ons door moet geven. Aan de polisvoorwaarden is toegevoegd dat wij, als we de informatie niet van je ontvangen, de mogelijkheid hebben om een uitkering en/of de verzekering stop te zetten.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Aan dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend. De officiële teksten staan in de polisvoorwaarden.
Heb je vragen?
Stel je vraag via WhatsApp: Buiten deze tijden kan je ons bereiken via Whatsapp op nummer 06 51 15 68 68
Bel met je adviseur: voor vragen over je collectieve inkomensverzekeringen kan je uiteraard ook contact opnemen met je adviseur
Stel je vraag aan onze mensen van Relatiebeheer: Bel (033) 464 28 65 als je vragen hebt over de omzetting van je Collectieve Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur. Je kunt ook mailen naar inkomen.relatiebeheer@asr.nl.
Archief van polisvoorwaarden
Wil je weten hoe het ook al weer zat in je huidige polisvoorwaarden? Bekijk ons archief van polisvoorwaarden. Onze nieuwe polisvoorwaarden staan onder het kopje '2020/2021'.
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 10000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}