Ga naar de hoofdinhoud
Home Zakelijk zakelijke bestelautoverzekering

De zakelijke bestelautoverzekering van a.s.r.

Wat maakt onze zakelijke bestelautoverzekering anders? Dat is onze no blame, no claim regeling. Uniek in Nederland. Heb je schade die niet de (mede)schuld van de bestuurder of passagier is? Dan groei je gewoon door naar een hogere premiekorting. Dat vinden we wel zo rechtvaardig. Want aan vandalisme of een kras op je zakelijke bestelauto door een onbekende kun jij niets doen, toch?

  • Schade zonder schuld? Geen hogere premie
  • Dag en nacht hulpverlening
  • Ook dekking bij onderlinge schade aan eigen (bedrijfs)auto’s

Laat je premie berekenen
Iets voor jouw bedrijf?

Is onze zakelijke bestelautoverzekering iets voor jouw bedrijf?

  • Als je ook verzekerd wilt zijn bij schade aan anderen door afvallende lading

  • Als je ook verzekerd wilt zijn bij onderlinge schades tussen eigen (bedrijfs)auto’s

  • Als je zakelijke bestelauto door verschillende personen wordt gebruikt

  • Als je jouw bestelauto voor koeriersdiensten of het bezorgen van maaltijden gebruikt

Verzekeringskaart zakelijke bestelautoverzekering  

Met een verzekeringskaart zie je in één oogopslag de belangrijkste productkenmerken. Bijvoorbeeld wat wel en niet verzekerd is als je onze verzekering afsluit. De verzekeringskaart helpt je onze verzekeringen te vergelijken met die van andere aanbieders.

Bekijk de verzekeringskaart

ic verzekeringskaart Zakelijke bestelauto
Wat is verzekerd?
  • WA

    • Alleen schade die je toebrengt aan anderen (WA)

  • WA + Casco Beperkt

    • Schade aan je zakelijke bestelauto door natuurgeweld, brand en diefstal (Casco Beperkt)
    • Vergoeding op basis van dagwaarde

  • WA + Casco Allrisk

    • WA
    • Casco Beperkt
    • Schade aan je bestelauto door eigen schuld zoals een aanrijding
    • Overige schade zoals vandalisme
    • Vergoeding op basis van dagwaarde

Duurzame verzekering

Ook met je verzekering kan je een bewuste keuze maken. Zo beleggen we je premie bij a.s.r. zo duurzaam mogelijk. Meer weten over het beleggingsbeleid van a.s.r.?

Zo draag je bij met jouw bestelautoverzekering:

  • De herstellers binnen onze herstelketens Schadegarant en Glasgarant hebben allemaal een certificering: Erkend Duurzaam of GroenGedaan! 
  • Aangepaste auto’s voor mensen met een beperking door invaliditeit of ziekte kun je ook verzekeren.
  • Wij bevorderen re-integratie bij letselschade.
  • Laadkabels voor elektrische of hybride auto’s zijn bij ons standaard verzekerd.
  • De cascodekking dekt klimaatgerelateerde gevaren, waaronder storm, hagel, overstroming en aardverschuiving. 

Draag ook bij aan een duurzame wereld en stap nu over!

Alles over deze verzekering
Andere verzekeringen
Verzekeringen die misschien ook bij jouw situatie passen:
Zakelijke bestelauto
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }