De zakelijke motorverzekering van a.s.r.

Wat maakt onze zakelijke motorverzekering anders? Dat is onze no blame, no claim regeling. Uniek in Nederland. Heb je schade die (mede) schuld is van de bestuurder of passagier? Dan groei je gewoon door naar een hogere premiekorting. Dat vinden we wel zo rechtvaardig. Want aan vandalisme of een kras op je zakelijke motor door een onbekende kun jij niets doen, toch?

  • Dag en nacht hulpverlening
  • Helm en motorkleding meeverzekerd
  • Ook dekking bij onderlinge schade

Zoek een adviseur
Iets voor jouw bedrijf?

Is onze zakelijke motorverzekering iets voor jouw bedrijf?

  • Als je zakelijke motor een Nederlands kenteken heeft

  • Als je zakelijke motor een zijspan heeft

  • Als je motor door verschillende personen wordt gebruikt

  • Als je jouw motor voor koeriersdiensten of het bezorgen van maaltijden wordt gebruikt

Verzekeringskaart zakelijke motorverzekering

Met een verzekeringskaart zie je in één oogopslag wat wel en niet verzekerd is als je onze verzekering afsluit. Het laat je op begrijpelijke wijze zien wat de polisvoorwaarden zijn. Je kunt onze verzekeringskaarten ook goed vergelijken met de verzekeringskaarten van andere verzekeraars in Nederland.

Bekijk de verzekeringskaart

ic verzekeringskaart Zakelijke motor
Welke basisdekkingen?
  • WA

    • Alleen schade die je toebrengt aan anderen (WA)

  • WA + Casco beperkt

    • WA
    • Schade aan je motor door natuurgeweld, brand en diefstal (Casco beperkt)
    • Vergoeding op basis van dagwaarde

  • WA + Casco allrisk

    • WA
    • Casco beperkt
    • Schade aan je motor door eigen schuld zoals een aanrijding
    • Overige schade zoals vandalisme
    • Vergoeding op basis van nieuwwaarde of dagwaarde

Alles over deze verzekering
  • Hoe werkt het? toon
  • Dit wil je ook weten toon
  • Meer over de basisdekkingen toon
  • Extra dekkingen en keuzes toon
  • Wat is niet verzekerd? toon
  • Iets voor jouw bedrijf? toon
  • Wat kost het? toon
  • Krijg korting toon
  • Groene kaart toon
  • Afsluiten toon
  • Waarom a.s.r. ? toon
  • Extra info & downloads toon
  • Voorwaarden toon
Andere verzekeringen
Verzekeringen die misschien ook bij jouw situatie passen:
Zakelijke motor
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }