Ga naar de hoofdinhoud

Als ondernemer of zzp’er moet je behoorlijk wat ballen in de lucht houden. Dat is niet altijd even makkelijk. Zeker als je gezondheidsklachten krijgt of het werk soms teveel wordt. Dan is het fijn als je iemand hebt om mee te praten, een luisterend oor. Daarvoor kun je een ondernemerscoach inschakelen: met hem of haar kun je tijdens een coachingsgesprek alles bespreken, over gezondheid, werk en privé.

Wat is een ondernemerscoach?

Een ondernemerscoach kan je helpen met vragen over hoe jij je werk, onderneming, gezin en je gezondheid goed blijft combineren. En bij (beginnende) klachten, of wanneer het werk soms teveel wordt, denkt een coach mee in hoeverre je voor jezelf de balans houdt en (verdere) klachten voorkomt.

Ook helpt de coach met alle praktische vragen die daarbij komen kijken; zoals hoe jij je bedrijf in de lucht houdt als je wat minder wilt werken, welke opties er zijn voor vervanging en hoe je dit met opdrachtgevers regelt. Kortom, tips en tricks om gezond te ondernemen met oog voor je zakelijke belangen.

De voordelen van een coachingsgesprek
Alleen maar doorgaan met werken en je klachten negeren is schadelijk voor je mentale en/of fysieke gezondheid. Als je het even niet meer zit zitten of gewoon iemand nodig hebt om mee te sparren, is daar de ondernemerscoach.
Zo’n coachingsgesprek heeft de volgende voordelen op de lange termijn:
  • Je vindt weer balans in je gezondheid of werk-privé, waardoor je weer gemotiveerd aan het werk gaat.
  • Gezondheidsklachten worden op tijd gesignaleerd waardoor de klachten niet uitlopen tot problemen.
  • De ondernemerscoach denkt mee welke stappen je kunt zetten om evenwicht te vinden, waardoor je houvast hebt om echt verandering aan te brengen.
Een coachingsgesprek via je AOV

Heb je een AOV van a.s.r. en zou je baat hebben bij een coachingsgesprek? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de mogelijkheden. Je kunt ons bereiken via inkomen.individueel.preventie@asr.nl of bel naar (030) 278 15 55 om een specialist van a.s.r. te spreken. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur. 

Heb je een Doorgaan­verzekering? Dan kun je bij vragen ook contact opnemen met de experts van de Doorgaandesk. De Doorgaandesk is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur op (030) 278 37 00. Je kunt ook via WhatsApp een bericht sturen, op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur. Het telefoonnummer is 06 51 19 08 29. We helpen je graag verder.

Wij helpen je graag
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }