Verandering van de polisvoorwaarden per 1 januari 2020
Per 1 januari 2020 passen we de polisvoorwaarden van onze collectieve inkomensverzekeringen aan. De actuele polisvoorwaarden kan je hier vinden. Hieronder hebben we per verzekering de belangrijkste wijzigingen voor je op een rijtje gezet.
Wat verandert er voor de:
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven belangrijke informatie In de polisvoorwaarden kun je lezen welke informatie je aan ons door moet geven. Aan de polisvoorwaarden is toegevoegd dat wij, als we de informatie niet van je ontvangen, de mogelijkheid hebben om een uitkering en/of de verzekering stop te zetten.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Doorgeven arbeidsongeschiktheidsmelding De tekst in de voorwaarden over het doorgeven van een arbeidsongeschiktheidsmelding is verduidelijkt: arbeidsongeschiktheidsmeldingen dien je zo snel mogelijk, maar uiterlijk de 42e week aan ons door te geven via Mijn a.s.r.
De belangrijkste veranderingen zijn:
Bericht over aanpassen polisvoorwaarden Als we de voorwaarden van je collectieve inkomensverzekeringen aanpassen, dan doen we dat in de meeste gevallen per 1 januari. We informeren je ten minste twee maanden van tevoren. Voorheen hanteerden we een termijn van drie maanden. Deze termijn van twee maanden loopt nu gelijk met de termijn van ten minste twee maanden voordat je een nieuw premievoorstel ontvangt. Wel zo duidelijk.
Wijzigingen in het medewerkersbestand met salariskoppeling In onze voorwaarden staat dat je wijzigingen in je medewerkersbestand binnen 30 dagen via Mijn a.s.r. aan ons door moet geven. Deze regeling is niet van toepassing als je kiest voor onze salariskoppeling. De gegevens uit je medewerkersbestand worden dan maandelijks automatisch in onze verzekeringsadministratie gezet en verwerkt in je verzekeringen. Lees meer over onze salariskoppeling. De regeling van onze salariskoppeling is verwerkt in onze nieuwe polisvoorwaarden.
Aan dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend. De officiële teksten staan in de polisvoorwaarden.
Heb je vragen?
Stel je vraag via WhatsApp: Buiten deze tijden kunt u ons bereiken via Whatsapp op nummer 06 51 15 68 68
Bel met je adviseur: voor vragen over je collectieve inkomensverzekeringen kan je uiteraard ook contact opnemen met je adviseur
Stel je vraag aan onze mensen van Relatiebeheer: Bel (033) 464 28 65 als je vragen hebt over de omzetting van je Collectieve Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur. Je kunt ook mailen naar inkomen.relatiebeheer@asr.nl.