De websites van ASR Nederland maken gebruik van cookies. Sommige cookies plaatsen we altijd, bijvoorbeeld om de websites goed te laten werken en om het gedrag erop volledig anoniem, te kunnen analyseren. Daarnaast plaatsen we cookies zodat jij feedback kunt geven, voor social media of om relevante advertenties op websites van derden te plaatsen. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze websites. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ga je akkoord met onze cookies, dan kunnen we jouw online gedrag, nadat je bent ingelogd, combineren met (persoons)gegevens die je online achter laat of eerder aan ons hebt verstrekt. Wil je zelf aangeven voor welke cookies je toestemming geeft, klik dan op 'Wijzig mijn instellingen'. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.
Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Oekraïne
Lees meer over Oekraïne en je hypotheek of verzekeringen van a.s.r..
Stel: je wordt ziek op vakantie. Je zit al in het buitenland en hebt medische zorg nodig. Er staat je (of je familie) een hoop geregel te wachten. Wat kun je doen om hier op voorbereid te zijn?
Iedere verzekeraar beschikt over een eigen Alarmcentrale, die 24 uur per dag en 7 dagen per week te bereiken is. Ze helpen je in noodsituaties en voorzien je van advies waar nodig. Zoek de Alarmcentrale van je verzekeraar op in dit handige overzicht. De a.s.r. Alarmcentrale is bereikbaar op (030) 256 77 77.
Wil je weten waar de Alarmcentrale je bij kan helpen? Lees dan hier verder.
Laten we hopen dat je dit lijstje nooit nodig zal hebben. Maar gebeurt het je toch, en wil je advies op maat? Neem dan (voor je op vakantie gaat) contact op met je adviseur.