Service & contact particulier
Bij a.s.r. regel je veel zelf via je account: snel, eenvoudig en direct. Toch hulp nodig? We staan voor je klaar. Vragen over zakelijke producten? Bezoek onze zakelijke pagina.
Kies hieronder het product waar je iets voor wilt regelen of waarover je contact wil opnemen.
-
Schadeverzekering Schade melden, wijzigen en meer
-
Zorgverzekering Declareren, wijzigen en vergoedingen
-
Pensioen Met pensioen gaan, wijzigen en meer
-
Hypotheek Bouwdepot, extra terugbetalen en meer
-
a.s.r. Vitality Informatie zoeken, wijzigen en meer
-
Uitvaartverzekering Overlijden melden, uitkeren en meer
-
Levensverzekering Wijzigen, uitkeren en meer
-
Beleggen Rekeningoverzicht, inleggen en meer
Maak een account aan, bekijk de veelgestelde vragen of stel een nieuw wachtwoord in.
Bij een verhuizing moet je altijd veel regelen. Waaronder het aanpassen van je adres bij verschillende instanties en bijvoorbeeld je product van a.s.r.
Onze klantenservice medewerkers lossen het probleem graag voor je op. Kom je er samen toch niet uit? Dan kun je natuurlijk een klacht indienen.
Wij geloven in de kracht van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Want een adviseur die jou persoonlijk spreekt, die vragen stelt en ziet hoe jij reageert, kan veel beter inschatten waar jij behoefte aan hebt. Zo weet je zeker dat een product ook echt bij jou past.
Je polisnummer vind je in je a.s.r. account of in de app onder 'Mijn verzekering'.
We verhuizen alle producten van Aegon naar a.s.r. Dat doen we omdat a.s.r. en Aegon zijn samengegaan. Is jouw product aan de beurt? Dan krijg je een brief of e-mail. Daarin vertellen we wat er voor jou hetzelfde blijft. En wat er verandert. We zijn er voor je als je vragen of hulp nodig hebt. En we hopen dat jij je snel thuis voelt bij a.s.r.
- Beheer al jouw producten
- Pas je gegevens aan
- Bekijk je polis