Bekijk je depot en dien je rekeningen in

Je hebt geld bij ons geleend om je huis te verbouwen of te verduurzamen of om een nieuwbouwhuis te bouwen. Dat geld staat voor jou in een depot totdat je de rekeningen krijgt van de bouw of verbouwing. Deze rekeningen kun je online in MijnHypotheek indienen. Daar zie je ook welke rekeningen we betaald hebben en hoeveel geld er nog in je depot zit.

In MijnHypotheek kun je:
  • Het saldo van je depot bekijken
  • Snel en online rekeningen indienen
Inloggen MijnHypotheek Meer informatie depots
Hoe werkt het?

Je kunt de actuele gegevens van je a.s.r. hypotheek en je depot bekijken in MijnHypotheek. Hier kun je ook rekeningen indienen die je wilt laten betalen uit je depot.

Account aanmaken

Je kunt een account aanmaken met iDIN of met je leningnummer en je toegangscode. Je leningnummer staat in het renteaanbod en de hypotheekofferte die je hebt ondertekend, toen je de lening aangevraagd hebt. Je toegangscode staat in de brief over MijnHypotheek die je hebt gekregen, nadat je de hypotheekakte bij de notaris hebt ondertekend.

MijnHypotheek is ook beschikbaar als app: voor iPhone in de App Store en voor Android in Google Play.  

Meer informatie over jouw depot
  • Het lukt niet om in te loggen in Mijn Hypotheek toon
  • Hoe lang blijft het geld in mijn depot staan? toon
  • Wat kost mijn depot? toon
  • Hoe laat ik een rekening betalen uit mijn depot? toon
  • Hoe snel wordt de rekening betaald, nadat ik deze heb geüpload? toon
  • Waar zie ik wanneer mijn rekening betaald is? toon
  • De bouw, verbouwing of verduurzaming van mijn huis is klaar. Wat nu? toon
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true,"ZO_C_DAV_SERVICE":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }