De websites van ASR Nederland maken gebruik van cookies. Sommige cookies plaatsen we altijd, bijvoorbeeld om de websites goed te laten werken en om het gedrag erop volledig anoniem, te kunnen analyseren. Daarnaast plaatsen we cookies zodat jij feedback kunt geven, voor social media of om relevante advertenties op websites van derden te plaatsen. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze websites. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ga je akkoord met onze cookies, dan kunnen we jouw online gedrag, nadat je bent ingelogd, combineren met (persoons)gegevens die je online achter laat of eerder aan ons hebt verstrekt. Wil je zelf aangeven voor welke cookies je toestemming geeft, klik dan op 'Wijzig mijn instellingen'. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.
Snel je polis inzien of aanpassen in een veilige, online omgeving? Maak hieronder een keuze.
Voor alle gegevens rondom je pensioen kun je hieronder inloggen.
Dan kun je met ons bellen op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur op (030) 257 42 66. Wij helpen je graag. Je kunt ook gebruik maken van het contactformulier. Vermeld bij de vraag dat het om inloggen gaat.
Als je een van deze pensioenproducten hebt
Eindloon- of middelloonregeling
We hebben de online omgeving nog veiliger gemaakt, want je ontvangt nu een sms-code ter verificatie. Ook kun je eenvoudiger je levensverzekering bekijken en wijzigen.
Als je voor 1 november 2019 een account hebt aangemaakt, kun je nog niet inloggen met je e-mailadres. In dat geval maak je een nieuw account aan.
Een Mijn a.s.r. account maak je binnen 5 minuten aan. Je logt eenmalig in bij je bank zoals je gewend bent, zo kun je je snel en veilig identificeren met iDIN. Daarnaast ontvang je een sms-code ter verificatie van je telefoonnummer.
Hulp nodig bij het inloggen? Dan kun je ons bellen op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur op (030) 278 87 62. We helpen je graag.
Lees hiernaast hoe je kunt inloggen.
Voor al je gegevens rondom je hypotheek log je hieronder in. Wil je weten wat de mogelijkheden zijn van MijnHypotheek, bekijk dan het instructiefilmpje.
Als je een van deze hypotheekproducten hebt
De informatie in MijnHypotheek kun je beschikbaar stellen aan je adviseur. Zo kan je adviseur jou beter helpen als je advies wilt of vragen hebt over je hypotheek. Dit regel je als volgt:
Je adviseur heeft daarna direct inzage. Je kunt de toestemming op elk gewenst moment op dezelfde manier weer intrekken.
Als je een van deze bankproducten hebt
Log als werkgever in op het nieuwe portaal Mijn Pensioen Online.
Voor werkgevers die een pensioen- of inkomencontract hebben afgesloten
Je kunt niet voor alle verzekeringen zelf dingen aanpassen in een online omgeving. Maar we kunnen je wel bij onderstaande zaken helpen:
Heb je een schade? Meld deze dan via ons online formulier.
Ben je jouw groene kaart kwijt? Of verloopt je kaart binnenkort? Dan kun je gemakkelijk online bij ons een nieuwe aanvragen.
Wil je een schade melden voor je zakelijke verzekering? Neem dan contact op met je adviseur.
Wil je iets wijzigen aan een andere verzekering die je bij ons hebt lopen? Neem dan contact op met je adviseur. Die kan je helpen met het aanpassen en legt je uit wat de eventuele gevolgen van de wijziging zijn.
Heb je een vraag over een product van voormalig Generali of wil je een wijziging doorgeven? Bekijk dan de contactpagina.