Ga naar de hoofdinhoud

Reactietermijnen

Wat is de reactietermijn op mijn verzoek?

Wij reageren zo snel mogelijk op een informatieverzoek of wijzigingsverzoek. Je ontvangt in elk geval binnen deze termijn een reactie:

Jouw verzoek

Toelichting

Reactietermijn
Meer informatie

Je wilt informatie over onze producten, dienstverlening of over je eigen verzekering

10 werkdagen
Verzekering afsluiten
Je wilt bij ons (via je adviseur) een nieuwe verzekering afsluiten 10 werkdagen
Iets wijzigen Je wilt iets wijzigen
of aanpassen in je verzekering
10 werkdagen
Overzicht en documenten
Je vraagt een overzicht, berekening of document aan
10 werkdagen
Schadeclaim of uitkering Je dient een schadeclaim in of vraagt een uitkering aan  10 werkdagen
Klacht
Je dient een klacht in over onze dienstverlening

Je krijgt een bevestiging van ontvangst en introductie van je contactpersoon binnen 3 werkdagen. Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie.

De reactietermijnen voor Personenschade kunnen verschillen. Wij volgen hierin de Gedragscode Behandeling Letselschade. Meer informatie over de afhandeling bij Personenschade.