De websites van ASR Nederland maken gebruik van cookies. Sommige cookies plaatsen we altijd, bijvoorbeeld om de websites goed te laten werken en om het gedrag erop volledig anoniem, te kunnen analyseren. Daarnaast plaatsen we cookies zodat jij feedback kunt geven, voor social media of om relevante advertenties op websites van derden te plaatsen. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze websites. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ga je akkoord met onze cookies, dan kunnen we jouw online gedrag, nadat je bent ingelogd, combineren met (persoons)gegevens die je online achter laat of eerder aan ons hebt verstrekt. Wil je zelf aangeven voor welke cookies je toestemming geeft, klik dan op 'Wijzig mijn instellingen'. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.
Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Oekraïne
Lees meer over Oekraïne en je hypotheek of verzekeringen van a.s.r..
Wij reageren zo snel mogelijk op een informatieverzoek of wijzigingsverzoek. Je ontvangt in elk geval binnen deze termijn een reactie:
Jouw verzoek | Toelichting | Reactietermijn |
Meer informatie | Je wilt informatie over onze producten, dienstverlening of over je eigen verzekering | 10 werkdagen |
Verzekering afsluiten | Je wilt bij ons (via je adviseur) een nieuwe verzekering afsluiten | 10 werkdagen |
Iets wijzigen | Je wilt iets wijzigen of aanpassen in je verzekering | 10 werkdagen |
Overzicht en documenten | Je vraagt een overzicht, berekening of document aan | 10 werkdagen |
Schadeclaim of uitkering | Je dient een schadeclaim in of vraagt een uitkering aan | 10 werkdagen |
Klacht | Je dient een klacht in over onze dienstverlening | Je krijgt een bevestiging van ontvangst en introductie van je contactpersoon binnen 3 werkdagen. Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie. |