Uitvaartverzekering en overlijdensrisicoverzekering
Beschrijving van de dienst:
Uitvaartverzekering:
Onze uitvaartverzekering valt onder de e-handelsdiensten zoals genoemd in de European Accessibility Act (EAA). Deze verzekering keert een bedrag uit als je overlijdt. Met dit geld kunnen jouw nabestaanden (een deel van) jouw uitvaart betalen. Of je kunt ervoor kiezen dat de uitvaartverzorger het bedrag rechtstreeks van ons ontvangt. Je kunt deze verzekering aanvragen via de website.
Wij stellen je vooraf vragen over jouw gezondheid. Jouw antwoorden kunnen invloed hebben op de hoogte van de premie. Of je kunt de verzekering niet afsluiten.
Meer informatie over de verzekering vind je op onze website en in de verzekeringskaart.
Overlijdensrisicoverzekering:
Onze overlijdensrisicoverzekering valt onder de e-handelsdiensten zoals genoemd in de European Accessibility Act (EAA). Deze verzekering keert bij overlijden een bedrag uit. Dit bedrag keren wij uit aan de begunstigden die jij hebt aangewezen. Of het kan gebruikt worden voor de (gedeeltelijke) aflossing van je hypotheek. Je verzekert het leven van jezelf en/of anderen. Je kunt deze verzekering aanvragen via de website.
Wij stellen je vooraf vragen over jouw gezondheid. Jouw antwoorden kunnen invloed hebben op de hoogte van de premie. Of je kunt de verzekering niet afsluiten. Soms is een medische keuring nodig.
Meer informatie over de verzekering vind je op onze website en in de verzekeringskaart.
Wij willen dat onze klanten:
- Hun verzekering eenvoudig kunnen afsluiten
- Begrijpelijke informatie krijgen over hun dekking, rechten en plichten
- Toegang hebben tot klantondersteuning die voor iedereen toegankelijk is
Voor de volledige dekking, uitsluitingen en verplichtingen verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden, beschikbaar op https://www.asr.nl/verzekeringen/uitvaartverzekering#polisvoorwaardenen https://www.asr.nl/verzekeringen/uitvaartverzekering#polisvoorwaarden.
Onze dienstverlening is ingericht met oog voor toegankelijkheid in elke stap van het klantproces. In elke fase van het klantproces bieden we verschillende manieren om met ons in contact te komen.
- Website of adviseur (digitaal)
- Toegankelijke informatie over de verzekering, inclusief premieberekening
- Klantportaal (digitaal), website (contactformulier), telefonisch of schriftelijk
- Wijzigingen doorgeven, polis inzien, vragen stellen
- Via de Mijn Omgeving, website (contactformulier), telefonisch, schriftelijk of met hulp van een adviseur
- Terugkoppeling via gekozen communicatiekanaal
- Online of schriftelijk
- Bevestiging van opzegging op toegankelijke wijze