De uitvaartverzekering van Ardanta

De Ardanta Uitvaartverzekering geeft rust. En afspraak is afspraak. Dus: bij Ardanta geen verrassingen. Wél de zekerheid van een gegarandeerde uitkering. Voor een uitvaart precies zoals jij die wil. En verandert er iets in je wensen? Dan kun je de uitvaartverzekering bij Ardanta altijd aanpassen. Ardanta is een onderdeel van a.s.r.

  • Je kunt de uitvaartverzorger kiezen die jij wilt. 
  • Je bepaalt hoe lang je premie betaalt.
  • Het verzekerd bedrag stijgt automatisch mee met de kosten. Je kunt dit altijd stopzetten en ook weer aanzetten.
  • Jij bepaalt aan wie wordt uitgekeerd: jouw begunstigden of de uitvaartverzorger.
  • Kinderen tot 21 jaar zijn meeverzekerd tot maximaal het hoogst verzekerde bedrag van de ouder.
Hoe hoog is je premie?

Bereken zelf eenvoudig de kosten voor een uitvaartverzekering op de website van Ardanta. Of kijk wat de kosten van de premie zijn aan de hand van jouw wensen. Heb je na het berekenen van de uitvaartkosten geen advies nodig? Dan kun je zelf een verzekering afsluiten via internet. Wil je persoonlijk advies? Lees verder voor de mogelijkheden. 

Verzekeringskaart Ardanta uitvaartverzekering

Met een verzekeringskaart zie je wat wel en niet verzekerd is als je onze verzekering afsluit. Je vindt hier ook de link naar de polisvoorwaarden. Je kunt onze verzekeringskaart ook goed vergelijken met de verzekeringskaart van andere verzekeraars in Nederland.

Bekijk de verzekeringskaart

ic verzekeringskaart Uitvaartverzekering
Persoonlijk advies nodig?

Je kunt op drie verschillende manieren advies krijgen over een nieuwe of bestaande uitvaartverzekering. Bekijk hieronder welke manier voor jou het beste is.

Telefonisch advies

Je kunt zelf een belafspraak maken in onze online agenda. Kies het juiste moment, laat je gegevens achter en wij bellen je op het tijdstip dat jou uitkomt.

Adviseur aan huis

Wil je advies van Ardanta? En wil je dit liever in alle rust thuis krijgen? Onze adviseurs vertellen je graag wat je rond overlijden vooraf nog meer kunt regelen. En wat nog even kan wachten.

Onafhankelijke adviseur
Welke verzekeraar past het beste bij jou? Neem hiervoor contact op met een onafhankelijke verzekeringsadviseur. 
Verzekeringen die misschien ook bij je passen
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":false,"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }