Verzekeringen Schadeverzekering voor inzittenden of opzittenden

Schadeverzekering voor inzittenden of opzittenden

Een ongeluk met je motorrijtuig, bijvoorbeeld je motor of auto, is altijd vervelend. Je wilt graag dat je schade zo snel mogelijk wordt opgelost. Maar wat als er niemand aansprakelijk is? Bijvoorbeeld bij extreme plotselinge gladheid? Of als je als bestuurder aansprakelijk bent, maar zelf ook schade hebt? De aanvullende keuze Schadeverzekering voor inzittenden of opzittenden biedt dan uitkomst.
  • Zekerheid van dekking bij materiële en letselschade voor jou en je passagier(s)
  • Directe uitkering voor jou en je passagier(s)
  • Bij letselschade vergoeden wij ook smartengeld en affectieschade     
Zoek een adviseur
Wat valt er onder materiële schade?
  • Schade aan spullen die je bij je had in je motorrijtuig tijdens het ongeval, zoals bagage, kleding of je smartphone
Wat valt er onder letselschade?
  • Lichamelijk en psychisch letsel
  • Verlies van arbeidsvermogen
  • Medische kosten die je zorgverzekering niet vergoedt
  • Verlies van levensonderhoud, bijvoorbeeld inkomensderving of kosten voor hulp in de huishouding
  • Smartengeld voor de verzekerde en affectieschade voor de naasten of nabestaanden
Extra: Keuze Uitgebreid

Met de keuzedekking Uitgebreid heb je de Basisdekking als inzittende of opzittende voor je verzekerde motorrijtuig. Maar daarnaast ben je ook verzekerd als je als voetganger, fietser of passagier van bus, trein, tram of metro betrokken raakt bij een verkeersongeval. Of als in- of opzittende van een motorrijtuig van iemand anders. Hierbij kan je ook je gezin meeverzekeren.

Schadeverzekering voor inzittenden of opzittenden eenvoudig afsluiten

Je kunt de Schadeverzekering voor inzittenden of opzittenden eenvoudig afsluiten door contact op te nemen met je adviseur. Geef aan op welke motorrijtuigverzekering je de Schadeverzekering voor inzittenden of opzittenden wilt meeverzekeren en wanneer je de dekking in wilt laten gaan. Je adviseur regelt het verder allemaal.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":false,"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }