Ga naar de hoofdinhoud
Praat erover in je eigen vertrouwde omgeving

Stress, slaapproblemen, emoties en levensgebeurtenissen hebben invloed op je mentale welzijn. Het kan moeilijk zijn om hier over te praten. Maar juist door te praten kun je voorkomen dat lichte klachten tot zware problemen groeien. Via de Zorg voor jezelf app spreek je eenvoudig vanuit een vertrouwde omgeving met een ervaren mental coach. Naast een luisterend oor, bieden de coaches je technieken om doelen te halen, gezond gedrag te leren en gedachten te veranderen.

Maak kennis met de Mental coach
Waar kan de Mental coach je mee helpen?
Mentale gezondheid is een breed en soms ongrijpbaar begrip. Om hulp vragen kan daarom moeilijk zijn. Maar het loont altijd om de stap te zetten en erover te praten. De mental coaches van Zorg voor jezelf hebben ruime ervaring met de verschillende onderwerpen van mentaal welzijn:
  • Stress
  • Burn-out
  • Slaapproblemen
  • Negatieve gevoelens
  • Heftige emoties
  • Levensgebeurtenissen (geboorte, scheiding, overlijden, ontslag, ziekte)
  • Fysieke klachten zonder zichtbare oorzaak
  • Overgang
  • Mantelzorg
  • Werk- en privébalans
  • Angsten
Nieuwsgierig? Zij gingen je voor!

Van prestatiedruk tot mentaal moe. De Mental coach hielp via de Zorg voor jezelf app Thomas en Marleen om dit op te lossen.
 

Mentaal moe Prestatiedruk

De Zorg voor jezelf app is vanaf 1 januari beschikbaar voor iedereen met een zorgverzekering van a.s.r. Wist je dat je bij a.s.r. altijd zelf kiest naar welk ziekenhuis je gaat?

Wat vind je in de Zorg voor jezelf app?

De Zorg voor jezelf app biedt je snel digitaal toegang tot:

Veelgestelde vragen over de Mental coach

Met alle aanvullende verzekeringen van a.s.r. en Ik kies zelf van a.s.r. heb je recht op 3 uur coaching (consults à 1 uur) met de Mental coach of Diëtist.

Heb je deze 3 consults verbruikt, of ben je klant maar heb je geen aanvullende verzekering van a.s.r. of Ik kies zelf van a.s.r.? Dan is het mogelijk om in de app een consult aan te kopen voor € 40. Het aankopen van extra consults gaat buiten je zorgverzekering om. In de app betaal je via iDeal direct voor het consult. 

Met alle aanvullende verzekeringen van a.s.r. en Ik kies zelf van a.s.r. heb je recht op 3 uur coaching (consults à 1 uur) met de Mental coach of Diëtist.

Heb je deze 3 consults verbruikt, of ben je klant maar heb je geen aanvullende verzekering van a.s.r. of Ik kies zelf van a.s.r.? Dan is het mogelijk om in de app een consult aan te kopen voor € 40. Het aankopen van extra consults gaat buiten je zorgverzekering om. In de app betaal je via iDeal direct voor het consult.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }