Alles over de Vitality Status en jaarbeloning

Alle Vitality Punten die je in een lidmaatschapsjaar verdient, tellen mee voor je Vitality Status. Met deze status kun je aan het einde van je lidmaatschapsjaar cashback verdienen op je gekoppelde verzekering(en). Ook wel de jaarbeloning. Hieronder lees je hoe dit precies werkt.

Hoe word je Vitality Status berekend? 

Je Vitality Status wordt berekend op basis van het aantal behaalde Vitality Punten in het afgelopen lidmaatschapsjaar. Hoe meer punten je verdient, hoe hoger je Vitality Status. Je kunt maximaal 20.000 punten per lidmaatschapsjaar verdienen met bewegen, de rest vul je aan door het beantwoorden van vragenlijsten en met de a.s.r. Vitality Gezondheid Check.  

Lees meer over de bijbehorende cashback percentages bij je Vitality Status.

Vitality Punten Vitality Status
0-9.999 Brons
10.000-19.999 Zilver
20.000-24.999 Goud 
25.000+ (+Gezondheid Check) Platinum 
Meer weten over je Vitality Status
Meer weten over je cashback
Hoeveel cashback krijg ik op mijn verzekeringspremie?

Je verzekeraar informeert je uiterlijk in februari over de berekening en betaling van je cashback. Heb je meerdere verzekeringen gekoppeld aan je a.s.r. Vitality lidmaatschap? Dan ontvang je van elke verzekering apart bericht. Let op, de ontvangstdatum kan verschillen. 
 
Hoeveel cashback je ontvangt van je verzekeraar, hangt af van: 

  • welke verzekering(en) je hebt;
  • de premie die je betaalt;
  • je Vitality Status op 31 december. 

Hieronder zie je de verzekeringen en de bijbehorende cashback percentages per Vitality Status
 
Ben je een werkgever? Lees dan hier alles over de Vitality Status van je organisatie 

Cashback bij a.s.r.

De cashback krijg je boven op andere kortingen.
 
Vitality status Aanvullende zorgverzekering  Aanvullende tandartsverzekering  Arbeidsongeschiktheids-verzekering 
Brons 0% 0% 0%
Zilver 5% 4% 2%
Goud 10% 6% 4%
Platinum 20% 10% 8%

Cashback bij Ik kies zelf van a.s.r.

 De cashback krijg je boven op andere kortingen.

Vitality status Aanvullende zorgverzekering
 Aanvullende tandartsverzekering
Brons -  -
Zilver 1 maand cashback  -
Goud 3 maanden cashback  1 maand cashback
Platinum 5 maanden cashback  2 maanden cashback
 

 

Cashback bij Loyalis

Werknemers 
- De cashback krijg je boven op andere kortingen. 
- Werknemers ontvangen cashback op AOV semi-collectief en AOV Individueel. 

Vitality status AOV semi-collectief AOV individueel
Brons 0% 0%
Zilver 2% 2%
Goud 4% 4%
Platinum 8% 8%

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenavond, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }