Hypotheek
Service & contact
Regel snel zelf alles rondom je hypotheek. Van een declaratie op je bouwdepot, tot het bekijken van actuele rentetarieven en extra terugbetalen.
Als je wilt inloggen op MijnHypotheek, ga je naar asr.nl/login. Als je hiervoor nog geen inloggegevens hebt, klik dan op de knop ‘Maak een account aan’. Je kunt kiezen hoe je een a.s.r. account wilt maken:
- Online via iDIN: direct geregeld
Je kiest voor online identificatie via je bank met iDIN. Met iDIN kun je op elk gewenst moment zelf een account maken. Je bank geeft één keer je naam, geboortedatum en adres aan ons door. Hiermee controleren wij wie je bent. Je deelt geen financiële of andere gegevens met ons. Meer uitleg over iDIN. - Per post: binnen vijf werkdagen
Je kiest voor een unieke code. Die krijg je in een brief, die je binnen vijf werkdagen thuisbezorgd krijgt. Met deze unieke code en je leningnummer kun je direct een account aanmaken. Je leningnummer staat in je renteaanbod en in je hypotheekofferte.
Als je voor de eerste keer inlogt, moet je een account aanmaken met je leningnummer en je toegangscode. De toegangscode is naar je toegestuurd in een brief. Ben je de brief met de toegangscode kwijt? Neem dan contact met ons op via (030) 278 27 82 op werkdagen tussen 08.00 - 17.30 uur.
Is je rentevaste periode bijna afgelopen? Dan sturen we je een brief waarin we je een nieuw rentepercentage aanbieden. Wil je toch eerder je rente wijzigen? Bespreek dan met je adviseur of het verstandig is om de rente aan te passen.