Is jouw schadeverzekering van Aegon naar a.s.r. verhuisd? Je krijgt van ons een e-mail of brief waarmee je een account kunt aanmaken. Heb je die nog niet gehad? Dan kun je nog geen account aanmaken. Heb je een vraag over de verhuizing van je Aegon schadeverzekering naar a.s.r.? Bekijk dan onze verhuispagina.
Heb je jouw verzekering zelf afgesloten, bijvoorbeeld via onze website? Of wil je een verzekering afsluiten via onze website? Kies hieronder dan voor Ik kies zelf van a.s.r.
Heb je jouw verzekering afgesloten via een adviseur? Of wil je een verzekering afsluiten via een adviseur? Kies hieronder dan voor a.s.r.
Op onze speciale verhuispagina vind je alle informatie over de verhuizing en het antwoord op veelgestelde vragen.
Heb je alleen een Kortlopende reis, Kortlopende annulering of Doorlopende verzekering voor reizen (voorheen Europeesche)? Dan heb je geen a.s.r. account. Voor deze verzekeringen kun je zelf geen wijziging doorvoeren. Wil je iets wijzigingen aan deze verzekeringen? Neem dan contact met ons op.
Voor de andere schadeverzekeringen van Ik kies zelf van a.s.r. heb je een account en kun je zelf al je verzekeringszaken regelen of een nieuwe verzekering bijsluiten.
Kun je niet inloggen of kun je je Ik kies zelf van a.s.r. verzekering niet terugvinden in je account? Neem dan contact met ons op.
Je kunt alle verzekeringen van Ik kies zelf van a.s.r. gemakkelijk en snel zelf online afsluiten.
Voor welke verzekering wil je jouw premie berekenen?
Overweeg jij je verzekering op te zeggen? Dat vinden wij jammer, want we zijn erg blij met je als klant. Als je je verzekering toch wilt opzeggen, dan kan dat in je a.s.r. account. Log in en ga naar de verzekering die je wilt opzeggen en klik onderaan op 'Naar opzeggen'. Geef daarbij aan wat de reden is van je opzegging.
Je premie wordt afgeschreven via automatisch incasso. Daarmee besparen we kosten en dat zie je terug in onze premies. Bij het afsluiten van je verzekering machtig je ons om de premie maandelijks af te schrijven via automatische incasso. Je hoeft je premie dus niet zelf over te maken.
Gaat er iets mis met je betalingen of heb je vragen over je premie? Kijk voor een overzicht van al je betalingen in je a.s.r. account. Je ziet hier precies per verzekering wat je al betaald hebt, wat je nog moet betalen en op welke datum wij de premie afschrijven.
Heb je toch nog een vraag over je betalingen of wil je een betalingsregeling afsluiten? Of kun je niet inloggen, of je Ik kies zelf van a.s.r. verzekering niet terugvinden in je account? Neem dan contact met ons op.
Je kunt je verzekering op elk gewenst moment wijzigen. Log hiervoor in op je a.s.r. account en wijzig je gegevens of die van je verzekering.
Een dierbare verliezen is een ingrijpende gebeurtenis. Wij helpen je graag met het beëindigen of overzetten van de lopende verzekeringen. Neem hiervoor contact met ons op.
Log in op je a.s.r. account en wijzig je adres onder het tabblad 'Mijn gegevens'. Wij zullen de adreswijziging zo snel mogelijk verwerken. Enkele dagen later zal er een nieuw polisblad klaarstaan met het nieuwe adres.
Heb je een inboedel- of woonhuisverzekering? Wijzig in dat geval ook het risicoadres van de betreffende verzekering. Anders is je nieuwe woning niet verzekerd.
Heb je een autoverzekering? Je adreswijziging kan een premiewijziging tot gevolg hebben. Deze premie staat op je nieuwe polisblad vermeld. Het adres op je Internationale Motorrijtuigverzekeringskaart (IMK) wordt pas aangepast per jaarlijkse verlengingsdatum.
Je kunt je polisvoorwaarden terugvinden in je a.s.r. account. Ben je op zoek naar alle voorwaarden? Die vind je op onze voorwaardenpagina.
Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.
Heb je een noodgeval gerelateerd aan je
Neem voor vragen over je schadeverzekering van Aegon contact op met jouw adviseur. Je kunt ook kijken op onze speciale verhuispagina. Hier vind je alle informatie over de verhuizing en het antwoord op veelgestelde vragen.
De Internationale Motorrijtuigenverzekeringskaart (Groene kaart) krijg je elk jaar opgestuurd. Dat gebeurt vanzelf.
Ben je jouw Groene kaart kwijt? Of verloopt de Groene kaart tijdens een geplande reis? Je kunt je groene kaart terugvinden in je a.s.r. account. Als je nog geen a.s.r. account hebt, dan kun je deze meteen aanmaken. Je kunt ook een nieuwe, tijdelijke, Groene kaart aanvragen.
Heb je een vraag over jouw schadeverzekering of wil je een wijziging doorvoeren? Bijvoorbeeld over je reis- of aansprakelijkheidsverzekering? Stel deze aan je adviseur. Die kent je persoonlijke situatie en kan je het beste helpen. Wil je toch met a.s.r. schakelen? Bekijk dan de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. Wij helpen je graag verder.
Advies over je verzekeringen, een a.s.r. verzekering opzeggen of afsluiten kan alleen via je adviseur. Je adviseur kent jouw persoonlijke situatie en kan je het beste helpen.Voor andere zaken zoals betalingsregelingen, verhuizingen, schade melden, polisvoorwaarden bekijken kun je zowel bij ons als bij de adviseur terecht.
In je a.s.r. account staat op het productoverzicht wie je adviseur is. Heb je nog geen adviseur? Zoek een adviseur. Wil je contact met a.s.r.? Bekijk de mogelijkheden onderaan deze pagina.
Een dierbare verliezen is een ingrijpende gebeurtenis. Onze Nabestaandendesk helpt je daarom met een snelle afhandeling van de bij ons lopende verzekeringen en diensten. Je kunt op 3 manieren een overlijden melden:
Lees meer over onze nabestaanendesk.
Geef je verhuizing door via je a.s.r. account. Je nieuwe adres geven wij automatisch door aan je adviseur. Heeft het gevolgen voor je verzekering? Dan neemt je adviseur contact met je op.
Je kunt ook de verhuizing doorgeven aan je adviseur. Contactgegevens van je adviseur vind je op het productoverzicht in je a.s.r. account of met onze adviseur zoeker.
Je kunt je polisvoorwaarden terugvinden in je a.s.r. account. Ben je op zoek naar alle voorwaarden, dan vind je deze op onze overzichtspagina.
Wil je iets aan je verzekering wijzigen? Of wil je je verzekering opzeggen? Je kunt het beste contact opnemen met je adviseur, die kent jouw persoonlijke situatie. De contactgegevens van je adviseur vind je in je a.s.r. account bij het product dat je op wil zeggen.
Liever contact met a.s.r.? Bekijk de mogelijkheden onderaan deze pagina. We helpen je graag verder.
Je verzekeringsadviseur kent jouw situatie het beste en weet precies wat je bij een schade moet doen. Daarom kun je ook direct contact met hem opnemen om je schade door te geven. Weet je niet meer wie je adviseur precies is? Log dan in bij je a.s.r. account, kies de verzekering waar je schade wilt melden. Hier vind je ook je adviseur terug.
Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.