Home Vitality Storingen- en servicepagina

Storingen- en servicepagina

Zoek je meer informatie of heb je hulp nodig? Op deze pagina vind je de antwoorden op veel gestelde vragen die je helpen van a.s.r. Vitality een succes te maken. Werkt de app niet zoals verwacht? Kijk dan eerst of er al iets bekend is bij actuele storingen. Mis je Vitality Punten voor je activiteiten? Gebruik dan onze hulptool voor technische problemen.

Actuele storingen 

Houd deze pagina in de gaten voor updates! Mis je Vitality Punten in de app? Gebruik dan onze hulptool voor technische problemen. Werkt iets anders niet goed en staat dat hieronder nog niet vermeld? Neem dan contact met ons op via de opties onderaan deze pagina.

Aanmelden en inloggen
  • Hoe word ik lid? toon
  • Tips voor je start! toon
  • Kan ik meedoen met mijn type smartphone? toon
  • Hoe ontvang ik mijn activatiecode? toon
  • Hoe registreer ik in de a.s.r. Vitality app? toon
  • Wachtwoord vergeten toon
  • Wachtwoord wijzigen toon
  • Registreren voor a.s.r Vitality via je werkgever toon
  • Inloggen met Face ID en Touch ID toon
Lidmaatschap
Zelf regelen
  • Rekeningnummer doorgeven of wijzigen toon
  • Adres wijzigen toon
  • Verzekering doorgeven voor jaarlijkse cashback toon
  • Ik wil graag op eigen kosten mijn deelname aan a.s.r. Vitality voortzetten toon
  • Opzeggen toon
Activity trackers
  • Activity trackers & fitness apps toon
  • Koppel een device of activity tracker toon
  • Trackers onderling koppelen toon
  • How to video: koppelen tracker/app iOS toon
  • How to video: koppelen tracker/app Android toon
  • Hoe vaak moet ik synchroniseren toon
  • Synchroniseren Apple Gezondheid toon
  • Synchroniseren lukt niet; wel bewogen, geen punten toon
  • Workout met activity tracker vastleggen toon
  • Een tracker koppelen aan meerdere apps toon
  • Hartslagpunten tijdens het wandelen met Samsung Health  toon
  • Koppelen activity tracker toon
  • Moet je een activity tracker koppelen om mee te mogen doen? toon
  • Welke activity tracker kan ik koppelen? toon
Vitality punten verdienen
  • De opbouw van Vitality Punten en doelen toon
  • Vitality Punten verdienen toon
Punten verdienen met beweging
  • Hoe verdien ik punten door te bewegen? toon
  • Punten verdienen met sportlessen in de app, zonder tracker! toon
  • Punten krijgen voor sporten en stappen op dezelfde dag toon
  • Vitality Punten meenemen toon
  • Punten behalen met fietsen toon
  • Punten behalen met zwemmen toon
  • Vitality Punten terugzien van sportlessen en evenementen toon
  • Bepaalde sporten meer punten dan andere toon
  • Geen punten gekregen na sportles toon
  • Geen punten gekregen na evenement toon
  • Hoe houdt a.s.r. Vitality mijn punten bij tijdens een sportles? toon
  • Meerdere punten op een dag verzamelen toon
  • Hartslag afronden toon
Punten verdienen met mijn gezondheid
  • Vitality punten verdienen met vragenlijsten invullen toon
  • De a.s.r. Vitality Gezondheid Check toon
  • Afspraak voor a.s.r. Gezondheid Check toon
  • Vul de resultaten in en verdien Vitality Punten toon
  • De a.s.r. Vitality leeftijd toon
Sportlessen, challenges & evenementen
  • Hoe kom ik bij challenges, sportlessen & evenementen omgeving? toon
  • Hoe boek ik een sportles? toon
  • Aanmelden voor sportles, evenement of challenge mislukt toon
  • Wachtwoord vergeten toon
  • Waarom moet ik een profiel aanmaken bij Champ om sportlessen te boeken? toon
  • Wat kan ik met de sportlessen van a.s.r. Vitality? toon
  • Waarom moet ik betalen voor sportlessen? toon
  • De omgeving werkt niet toon
  • Geen punten gekregen toon
Teams
  • Hoe kan ik iemand uitnodigen toon
  • Hoe kan ik me aansluiten bij een team? toon
  • Ranglijst teams toon
  • Waar vind ik de teamcode? toon
  • Hoe stap ik uit een team toon
Challenges
  • Zelf challenges bedenken toon
  • Aanmelden challenge toon
  • Afmelden challenge toon
  • Anderen uitdagen voor een challenge toon
  • Challenge voltooien toon
  • Punten Challenges toon
Evenementen
  • Meedoen evenementen toon
  • Zelf een evenement maken toon
  • Aanmelden evenement toon
  • Punten evenement toon
  • Afmelden evenement toon
  • Kosten evenement toon
Sportlessen
  • Kosten sportlessen toon
  • Punten sportles toon
  • Sportlessen cadeau geven toon
Activiteiten boeken
  • Sportles boeken toon
  • De QR-code toon
  • QR-code ontbreekt toon
  • De activiteit ging niet door toon
  • SportCadeau giftcard inwisselen toon
SportCadeau
  • Wat is een SportCadeau? toon
  • SportCadeau inwisselen Champ toon
  • SportCadeau als beloning toon
  • SportCadeau giftcards stapelen toon
  • SportCadeau giftcard inwisselen toon
  • Geldigheid SportCadeau toon
Weekdoel
  • Activeren weekdoel toon
  • Wat is het weekdoel? toon
  • Mijn weekdoel stijgt terwijl ik mijn vorige doel niet heb gehaald. toon
  • Kan ik zelf mijn weekdoel instellen? toon
  • Ik krijg geen weekdoel toon
  • Ik haal mijn weekdoelen. Hoe zit het met mijn maand- en jaardoel? toon
  • Maximum aantal bewegingspunten verdiend toon
  • Zo krijg je de cashback op je Apple Watch of Fitbit uitbetaald toon
Maanddoel
  • Wat is het maanddoel toon
  • Start van je maanddoel toon
  • Maanddoel inzien toon
Jaardoel
  • Wat is het jaardoel? toon
  • Hoe haal ik Vitality Status Platinum toon
  • Maximum aantal bewegingspunten per jaar verdiend toon
Beloningen
  • Moet ik kiezen tussen week maand of jaarbeloningen? toon
Weekbeloning
  • Hoe wissel ik reward in voor een weekbeloning? toon
  • Tot wanneer kan ik een reward kiezen? toon
  • Welk product kan ik met de Etos voucher kiezen toon
  • INTERSPORT vouchers stapelen toon
  • Beloningen in de a.s.r. Vitality Webshop toon
  • Account a.s.r. Vitality Webshop toon
  • Overzicht spaartegoeden inzien toon
  • Geldigheid spaartegoed a.s.r. Vitality webshop toon
  • Geldigheid cadeaukaarten & vouchers toon
  • Bol.com bon kiezen toon
  • Bol.com bon niet ontvangen toon
  • Champ Sportcadeau stapelen toon
Maandbeloning
  • Wat is de maandbeloning? toon
  • Cashback verdienen op welke activity trackers toon
  • Cashback verdienen op activity tracker? toon
  • Opnieuw cashback verdienen op je activity tracker toon
  • Levertijden en garantie Apple Watch en Fitbit toon
  • Uitbetalen cashback Apple Watch en Fitbit toon
Jaarbeloning
  • Wat is de jaarbeloning toon
  • Wanneer ontvang je de cashback op je verzekering? toon
  • Wanneer kan ik punten verdienen met fietsen? toon
Vragen?

Kunnen we nog iets voor je doen? Neem dan contact met ons op. Je kunt met ons chatten of appen. We helpen je graag.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }