Home Vitality Storingen- en servicepagina

Storingen- en servicepagina

Werkt er iets niet goed of kom je ergens niet uit? Hier vind je actuele storingen en geven we je andere praktische informatie. 

Ik kan mijn wachtwoord niet resetten

Update: de storing waardoor je je wachtwoord niet kon resetten is opgelost. Je kan opnieuw om een reset vragen en ontvangt dan een werkende link. Daarmee kan je het wachtwoord aanpassen en opnieuw inloggen. Je kunt je activity tracker of fitness app synchroniseren zoals gebruikelijk. Gaat dat niet automatisch? Synchroniseer dan handmatig voor a.s. zatedag. Dan tellen de behaalde punten alsnog mee voor het weekdoel van vorige week.

Aanmelden
  • Ik heb geen activatiecode of uitnodiging ontvangen toon
  • Registeren in de app lukt niet toon
  • Wachtwoord vergeten toon
  • Registreren voor a.s.r Vitality via je werkgever toon
Meedoen
  • Mijn weekdoel stijgt terwijl ik mijn vorige doel niet heb gehaald. toon
  • Ik krijg geen weekdoel toon
  • Ik weet niet wat mijn weekdoel is toon
  • Ik haal mijn weekdoelen, maar hoe zit het met mijn maand- en jaardoel toon
Activity trackers
  • Activity trackers & fitness apps toon
  • Koppel een device of activity tracker toon
  • Synchroniseren lukt niet toon
  • IBAN bevestigen of doorgeven toon
  • Levertijden en garantie Apple Watch en Fitbit toon
  • Cashback op je Apple Watch of Fitbit toon
  • Een tracker koppelen aan meerdere apps toon
  • Punten halen met fietsen toon
Vitality Punten
  • Krijg ik punten voor sporten én stappen op dezelfde dag? toon
  • Vitality Punten meenemen toon
  • Vitality punten verdienen toon
Beloningen
  • Wanneer moet ik uiterlijk synchroniseren om mijn beloning te krijgen? toon

Vragen?

Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op. Ons ServiceTeam zit voor je klaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur.

WhatsApp