Je rekening gaat verhuizen

Op 21 maart 2019 hebben we bekendgemaakt dat a.s.r. bank stopt met het aanbieden van bankproducten zoals spaarrekeningen. We dragen alle rekeningen in onze spaarportefeuille over aan Centraal Beheer, een merk van Achmea Bank N.V.

Wat gaat er gebeuren?

Je spaarrekening, lijfrente spaarrekening of extra pensioen uitkering verhuist binnenkort van a.s.r. bank naar Centraal Beheer. De productvoorwaarden van a.s.r. bank blijven gewoon gelden. Samen met Centraal Beheer zorgen we voor een soepele overgang.

De verhuizing stap voor stap

Rond 15 augustus We informeren je over de aanstaande verhuizing van je product van a.s.r. bank naar Centraal Beheer.
In november We informeren je over de exacte datum waarop de verhuizing zal plaatsvinden.
In november Je ontvangt een brief van Centraal Beheer. Daarin staat informatie over je account bij Centraal Beheer. Zodat je na de verhuizing direct bij je rekening kunt.
Op de verhuisdatum Je ontvangt een e-mail dat je rekening is verhuisd. Vanaf dat moment kun je je rekening inzien en gebruik maken van Mijn Centraal Beheer of de Centraal Beheer app.
Na de verhuizing Je ontvangt een brief van Centraal Beheer met je nieuwe rekeningnummer.
  • Waarom draagt a.s.r. bank haar spaarproducten over? toon

  • Wie zijn Achmea Bank en Centraal Beheer toon

  • Mag a.s.r. bank mijn rekening zomaar overdragen? toon

  • Hoe zit het met mijn privacy?  toon

  • Het Depositogarantiestelsel toon

  • Overstappen naar een andere bank? toon

  • Houd ik dezelfde productvoorwaarden? toon

  • Houd ik dezelfde rente? toon

Contact

Voor vragen over je rekening kun je bellen met de medewerkers van het Contact Center Bank van a.s.r. bank. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.00 – 17.30 uur op (030) 278 278 2. Je kunt ook een e-mail sturen naar asrbank@asr.nl.