Je spaarrekening is verhuisd

Op 1 december 2019 is je Internet Spaarrekening, Lijfrente Spaarrekening en/of Extra Pensioen Uitkering verhuisd van a.s.r. bank naar Centraal Beheer.

Het beheren van je rekening

Vanaf nu beheer je je rekening in Mijn Centraal Beheer of met de Centraal Beheer app. Heb je een Extra Pensioen Uitkering? Dan ontvang je de uitkeringen voortaan van Centraal Beheer.

Met de verhuizing heb je van Centraal Beheer een nieuw rekeningnummer ontvangen. Ook heb je van Centraal Beheer informatie ontvangen over hoe je je rekening voortaan kan beheren.

Je oude rekeningnummer van a.s.r. bank kun je niet meer gebruiken. In Mijn a.s.r. bank kun je nog wel transacties uit het verleden te bekijken.

Contact

Heb je een vraag over je Internet Spaarrekening, Lijfrente Spaarrekening en/of Extra Pensioen Uitkering? Dan kun je altijd ‘Even Apeldoorn Bellen’. Onze collega’s van Centraal Beheer zijn telefonisch bereikbaar op (055) 579 81 00. Je kunt ook online contact opnemen met Centraal Beheer.

  • Waarom draagt a.s.r. bank haar spaarproducten over? toon

  • Wie zijn Achmea Bank en Centraal Beheer toon

  • Mag a.s.r. bank mijn rekening zomaar overdragen? toon

  • Hoe zit het met mijn privacy?  toon

  • Het Depositogarantiestelsel toon

  • Overstappen naar een andere bank? toon

  • Houd ik dezelfde productvoorwaarden? toon

  • Houd ik dezelfde rente? toon