Heb je een betalingsachterstand op je zorgverzekering? Op deze pagina lees je wat de gevolgen zijn van een betalingsachterstand, wat je eraan kunt doen en hoe wij jou kunnen helpen.
Met een betalingsregeling betaal je jouw betalingsachterstand in termijnen. Heb je een betalingsachterstand en wil je hiervoor een betalingsregeling aanvragen? Dit regel je snel en gemakkelijk zelf zonder extra kosten. Wij rekenen geen administratiekosten of rente. Op deze pagina lees je hoe het werkt.
Het is niet mogelijk om je betalingsregeling zelf te wijzigen. Wil je je betalingsregeling wijzigen, of er één toevoegen? Neem dan telefonisch contact met ons op. We bespreken samen met jou de mogelijkheden.
Ben je bewindvoerder, curator of budgetbeheerder en wil je een betalingsregeling treffen voor een cliënt? Bekijk dan onze pagina met informatie voor bewindvoerders.
In je a.s.r. account kun je een overzicht van je onbetaalde rekeningen vinden. Ga hiervoor naar je betaaloverzicht.
Als je een bedrag handmatig overmaakt is het belangrijk dat je het betalingskenmerk overneemt in de omschrijving. Dit betalingskenmerk vind je in je a.s.r. account in het betaaloverzicht.
Heb je een betalingsregeling, maar wil je deze toch in één keer betalen? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Als je vooraf al weet dat je je eigen risico op gaat maken of je wil je ervoor zorgen dat je het bedrag niet in één keer moet betalen, dan kan je gebruikmaken van de gespreid betalen eigen risico regeling. Met deze regeling betaal je het hele eigen risico in 10 termijnen verdeeld over 10 maanden. Heb je teveel betaald? Dan ontvang je het teveel betaalde bedrag terug in april van het volgende jaar.
Heb je een andere vraag of hulp nodig? Neem contact met ons op via één van onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag verder.