Home Vitality ken je gezondheid

Ken je gezondheid en verdien Vitality Punten! 

Wij geven meer inzicht in je gezondheid door de 'a.s.r. Vitality leeftijd'. Door gezondheidsvragen in de app in te vullen en door de a.s.r. Vitality Gezondheid Check te doen krijg je hier inzicht in, én verdien je Vitality Punten. Die tellen mee voor je Vitality Status (je jaardoel), waarmee je cashback kunt verdienen op je verzekeringen.

Bereken je a.s.r. Vitality leeftijd

Binnen 'Ken je gezondheid' vallen vier onderdelen die uiteindelijk jouw a.s.r. Vitality leeftijd bepalen. Zo krijg je meer inzicht in je eigen gezondheid én verdien je tegelijkertijd Vitality Punten.

De a.s.r. Vitality leeftijd geeft een indicatie van hoe gezond je bent, en is gebaseerd op meer dan 10 risicofactoren. Deze zijn gebaseerd op zo’n 200 onderzoeken onder meer dan 23.000 mensen in totaal. Wij berekenen je Vitality gezondheid aan de hand van de:

  1. a.s.r. Vitality Gezondheidsvragen
  2. a.s.r. Vitality Voedingstest
  3. a.s.r. Vitality Gezondheid Check
  4. Niet-rokersverklaring

Is je a.s.r. Vitality leeftijd hoger dan je echte leeftijd? Dan kun je gezondheidswinst halen met a.s.r. Vitality. De app geeft je tips hoe je deze kunt verlagen. Is hij hetzelfde of lager dan je echte leeftijd? Dan ben je al heel gezond bezig. Ga zo door!

  • a.s.r. Vitality Gezondheidsvragen - 1.000 punten toon
  • a.s.r. Vitality Voedingstest - 500 punten toon
  • Niet-rokersverklaring - 500 punten toon
  • a.s.r. Vitality Gezondheid Check – tot 10.000 punten toon
Verbeter je gezondheid

Dit onderdeel afgerond? Dan kun je echt van start! Dit doe je binnen het onderdeel Verbeter je gezondheid door te bewegen voor Vitality Punten. Hiermee kun je wekelijkse- en maandelijkse beloningen verdienen.

Je verzekeraar krijgt géén inzicht in jouw gegevens 

Alle gezondheidsgegevens die je met ons deelt via de app, delen wij niet met je verzekeraar. Jouw antwoorden gebruiken wij alleen om je Vitality Punten te geven. Wil je meer weten? Lees meer over hoe we je privacy borgen

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"VIT_C_CHAT":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }