Ga naar de hoofdinhoud
Home de app van asr

Je verzekeringen en producten altijd bij de hand met de app van a.s.r.

Alles in één productoverzicht Snel inloggen met pincode, gezichtsherkenning of vingerafdruk Gemakkelijk verzekeringsgegevens zien
Kies jouw besturingssysteem

Je hebt als klant snel en eenvoudig toegang tot een overzicht van je a.s.r. producten, in een veilige omgeving. Hier regel je al jouw zaken. Zo heb je altijd de juiste gegevens bij de hand, waar je ook bent. Alleen bij de eerste keer openen van de app moet je inloggen met je a.s.r. account. Hierna kun je ervoor kiezen of je wilt inloggen met je pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Zo log je eenvoudig en veilig in.

Heb je nog geen actief a.s.r. account? Maak dan in deze 3 stappen een account aan.

Geen probleem. Je stelt heel makkelijk een nieuw wachtwoord in door je emailadres in te vullen op deze pagina. Je ontvangt dan een email met een link, om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Mis je een product of verzekering in het overzicht? Bel ons op werkdagen tussen 8.30 - 17.30 uur via nummer (030) 278 87 62. Houd jouw polis(nummer) bij de hand.

Werkt de app van a.s.r. niet meer op je telefoon? Je bereikt ons via e-mailadres webcare@asr.nl. Wij helpen je graag verder.

Voor meeste verzekeringen en producten moet je gelukkig niet opnieuw inloggen. Behalve voor je zorgverzekering. De reden hiervan is dat je daarvoor verplicht moet inloggen met DigiD.

Ja. De app van a.s.r. koppel je aan het persoonlijke account van de verzekeringsnemer. Dit doe je met een emailadres, wachtwoord en mobiel telefoonnummer.

Het melden van schade kan makkelijk via de app. Dus ook als je onderweg bent regel je dit snel.

Meer handige hulpmiddelen van a.s.r.
Naast de app van a.s.r. zijn er nog veel meer handige hulpmiddelen die helpen je zorgeloos te leven.
Wil je weten wat je kunt doen om meer geld over te houden? Dan kun je terecht op geldfit.nl. Ontdek wat kan, krijg een plan Budgetteren is zorgen dat je niet meer geld uitgeeft dan je binnenkrijgt. Budgetteren geeft je inzicht in je financiële situatie.
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }