Ga naar de hoofdinhoud
Persoonlijk advies wanneer het jou uitkomt

Heb je een zorgverzekering van a.s.r.? Dan plan je via de Zorg voor jezelf app eenvoudig een videogesprek met een huisarts in. Tijdens het gesprek wordt uitgebreid de tijd genomen samen met jou te kijken hoe je aan je gezondheid wil werken. Je kunt natuurlijk ook terecht met klachten, twijfels, of vragen die je misschien niet aan je eigen huisarts zou stellen. Loop niet te lang door met vragen over je gezondheid en stel ze aan de Zorg voor jezelf huisartsen!

Maak kennis met de Huisarts
Waar kan de Huisarts je mee helpen?
Een bezoek aan de huisarts hoeft lang niet altijd fysiek te zijn. In sommige gevallen is een digitale afspraak sneller, makkelijker én net zo goed. De Zorg voor jezelf app biedt daarom een aantal voordelen:
  • Dankzij de ruime openingstijden (elke werkdag van 08.00 - 21.00 uur) stel je vragen eenvoudig op een moment dat voor jou goed uitkomt
  • Je kunt vragen stellen die je liever niet (persoonlijk) aan je eigen huisarts stelt
  • Bij een gezondheidsvraag in het buitenland neem je eenvoudig contact op met Nederlandse huisartsen
  • De huisartsen van Zorg voor jezelf helpen je met adviezen die passen bij jou leefstijl en gezondheidsdoelen
Nieuwsgierig? Zij gingen je voor!

Van slaapklachten tot een verdacht vlekje. De Huisarts hielp via De Zorg voor jezelf app Sander en Claudia uit de brand.
 

Slaapklachten Verdacht vlekje

De Zorg voor jezelf app is vanaf 1 januari beschikbaar voor iedereen met een zorgverzekering van a.s.r. Wist je dat je bij a.s.r. altijd zelf kiest naar welk ziekenhuis je gaat?

Wat vind je in de Zorg voor jezelf app?

De Zorg voor jezelf app biedt je snel digitaal toegang tot:

Veelgestelde vragen over de Huisarts

Met alle basisverzekeringen van a.s.r. en Ik kies zelf van a.s.r. heb je onbeperkt toegang tot de Huisarts via de Zorg voor jezelf app. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Met alle basisverzekeringen van a.s.r. en Ik kies zelf van a.s.r. heb je onbeperkt toegang tot de Huisarts via de Zorg voor jezelf app. Er zit geen maximum aan het aantal consulten.
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }