Ga naar de hoofdinhoud
Service & contact

Service & contact particulier

Bij a.s.r. regel je veel zaken makkelijk zelf online. Zo hoef je niet te wachten en regel je het direct. Heb je toch onze hulp nodig? Dan staan wij voor je klaar. Heb je een vraag over een zakelijk product? Bezoek dan onze zakelijke pagina.

Een schade, diefstal of een annulering is altijd vervelend. Geef het daarom zo snel mogelijk aan ons door. Heb je kosten gemaakt voor zorg? Declareer je zorgkosten in je a.s.r. account. Bekijk je verzekering, pas je gegevens of verzekering aan.
Hulp nodig met je account?

Maak een account aan, bekijk de veelgestelde vragen of stel een nieuw wachtwoord in.

Veelgestelde vragen

Bij een verhuizing moet je altijd veel regelen. Waaronder het aanpassen van je adres bij verschillende instanties en bijvoorbeeld je product van a.s.r.

Onze klantenservice medewerkers lossen het probleem graag voor je op. Kom je er samen toch niet uit? Dan kun je natuurlijk een klacht indienen.

Een huis kopen of verkopen, je pensioen plannen. Dat zijn grote beslissingen. Waar ga je dan heen voor advies over je geldzaken? Je kunt naar vrienden en familie, of het zelf online onderzoeken. Toch is bij een grote financiële beslissing het advies van een adviseur van onschatbare waarde. Een adviseur laat je zien welke mogelijkheden je hebt. En wat past bij jouw situatie. Zo kun jij de beste keuze maken.

Je polisnummer vind je in je a.s.r. account of in de app onder 'Mijn verzekering'.

We verhuizen alle producten van Aegon naar a.s.r. Dat doen we omdat a.s.r. en Aegon zijn samengegaan. Is jouw product aan de beurt? Dan krijg je een brief of e-mail. Daarin vertellen we wat er voor jou hetzelfde blijft. En wat er verandert. We zijn er voor je als je vragen of hulp nodig hebt. En we hopen dat jij je snel thuis voelt bij a.s.r.

  • Beheer al jouw producten in één overzicht
  • Bekijk alle verzekeringsgegevens
  • Pas zelf makkelijk je eigen gegevens aan