Schade melden

Schade komt altijd ongelegen. Je wilt zo snel mogelijk een oplossing maar weet vaak niet meteen hoe. Daarom helpen we je op weg om het zo goed mogelijk te regelen. Met zo weinig mogelijk rompslomp natuurlijk.

Zo meld je jouw schade

Bij je adviseur melden
Je verzekeringsadviseur kent jouw situatie het beste en weet precies wat je bij een schade moet doen. Daarom kun je ook direct contact met hem opnemen om je schade door te geven. Weet je niet meer wie je adviseur precies is? Zoek dit dan gemakkelijk bij ons op.
Online melden
Je kunt je schade ook melden via ons schadeformulier. Binnen 10 werkdagen nemen we contact met je op over de behandeling van je schade.
Telefonisch melden
Wil je liever telefonisch je schade bij ons melden? Dit kan natuurlijk ook. We zijn bereikbaar op werktijden via (030) 278 00 00. Noodsituatie? Bel direct (030) 256 77 77. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Ruitschade melden
Voor autoruitschade neem je direct contact op met Glasgarant. Ruitschade in huis meld je rechtstreeks bij Uniglas of via (030) 257 80 00. Zij hebben een landelijk dekkend netwerk van lokale herstellers.
Alles over schade melden
  • Heb je schade door diefstal, inbraak of verlies? toon
  • Wat gebeurt er nadat je schade hebt gemeld? toon
  • Wanneer roepen we de hulp in van onze schade-expert? toon
  • Wat doet een schade-expert? toon
  • Wil je een eigen schade-expert inschakelen? toon
  • Wat doet het herstelbedrijf? toon
  • Heb je een klacht? toon

Lees ook de polisvoorwaarden

Wil je precies weten waarvoor je bent verzekerd? Lees dan de polisvoorwaarden en de clausules op het polisblad van je verzekering. Je verzekeringsadviseur of onze schade-expert kan je hierop toelichting geven. Je vindt de polisvoorwaarden op de productpagina's van onze verzekeringen en op Mijn a.s.r. Schadeverzekeringen.

Log in voor jouw schademeldingen

  • Al jouw schademeldingen in één overzicht
  • Bekijk afgehandelde schades
Schade melden