Ga naar de hoofdinhoud
Home ardanta is a.s.r.

Ardanta gaat verder onder de naam a.s.r.

Jij en je dierbaren kunnen blijven rekenen op onze hulp

Je hebt een uitvaartverzekering bij Ardanta. Ardanta is al jaren een merk van a.s.r. en daarom is ervoor gekozen verder te gaan onder de naam a.s.r. Er verandert dan ook niets aan je uitvaartverzekering en hoe we jou en je dierbaren helpen. Ook als je geen premie meer hoeft te betalen, blijf je bij ons verzekerd. Lees op deze pagina veelgestelde vragen over de naamswijziging.

Je uitvaartverzekering verandert niet

De polisvoorwaarden blijven hetzelfde. Je ontvangt daarom geen nieuwe polis. Jij en je dierbaren kunnen blijven rekenen op de hulp en ondersteuning van dezelfde specialisten.

Veelgestelde vragen over de naamswijziging

Vaak wordt een uitvaartverzekering bij de geboorte afgesloten door ouders of verzorgers. Op een gegeven moment stopt het betalen van de premie. Als klanten geen premie meer hoeven te betalen, wordt een verzekering weleens vergeten. Vooral na een lange tijd. Verhuizingen van klanten of overnames van verzekeringsmaatschappijen, kunnen ook redenen zijn dat we elkaar uit het oog zijn verloren. Hierdoor kan het zijn dat dat je niet (meer) op de hoogte bent van deze verzekering. Toch blijf je wel verzekerd tot aan overlijden.

Op de achterzijde van de envelop kun je aankruisen wat voor jou van toepassing is. Zet op de envelop ‘retour afzender’ en stuur de envelop met brief terug naar ons. Dit is gratis. Bedankt voor je medewerking.

We wensen je allereerst sterkte met het verlies. Fijn dat je een overlijden aan ons wilt doorgeven. Als wij alle gegevens ontvangen, dan kunnen wij alsnog uitkeren aan de begunstigde. Meld een overlijden op www.asr.nl/uitvaartverzekering/meldingsformulier

Wij keren altijd uit na overlijden. Als je de begunstigde bent, dan ontvang jij de uitkering. Meld een overlijden op www.asr.nl/uitvaartverzekering/meldingsformulier

Nee, de polis- en of contractnummers blijven hetzelfde.

Nee, je ontvangt geen nieuw polisblad, omdat de verzekering en bijbehorende voorwaarden gelijk blijven. Je kunt op je a.s.r. account altijd inzien hoe je bent verzekerd. 

Ja, jouw adviseur blijft aanspreekpunt voor jouw uitvaartverzekering. Ook dit blijft hetzelfde.

Ja, óók vanaf 25 september kun je direct een uitvaartverzekering bij a.s.r. afsluiten.

Je kunt met dezelfde inloggegevens inloggen op www.asr.nl/login. Je kunt dan naar de gegevens van jouw uitvaartverzekering. Heb je meerdere verzekeringen bij a.s.r.? Dan kun je ook deze verzekeringen op deze plek eenvoudig inzien. 

Ja, alle klanten ontvangen informatie over de naamswijziging.

Als je na 25 september de site van Ardanta wilt bezoeken, dan word je doorgelinkt naar de pagina over de uitvaartverzekeringen van a.s.r.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }