Home ardanta is a.s.r.

Ardanta gaat verder onder de naam a.s.r.

Jij en je dierbaren kunnen blijven rekenen op onze hulp

Je hebt een uitvaartverzekering bij Ardanta. Ardanta is al jaren een merk van a.s.r. en daarom is ervoor gekozen verder te gaan onder de naam a.s.r. Er verandert dan ook niets aan je uitvaartverzekering en hoe we jou en je dierbaren helpen.

Je uitvaartverzekering verandert niet

De polisvoorwaarden blijven hetzelfde. Je ontvangt daarom geen nieuwe polis. Jij en je dierbaren kunnen blijven rekenen op de hulp en ondersteuning van dezelfde specialisten.

Veelgestelde vragen over de naamswijziging

Nee, de polis- en of contractnummers blijven hetzelfde.

Nee, je ontvangt geen nieuw polisblad, omdat de verzekering en bijbehorende voorwaarden gelijk blijven. Je kunt op je a.s.r. account altijd inzien hoe je bent verzekerd. 

Ja, jouw adviseur blijft aanspreekpunt voor jouw uitvaartverzekering. Ook dit blijft hetzelfde.

Ja, óók vanaf 25 september kun je direct een uitvaartverzekering bij a.s.r. afsluiten.

Je kunt met dezelfde inloggegevens inloggen op www.asr.nl/login. Je kunt dan naar de gegevens van jouw uitvaartverzekering. Heb je meerdere verzekeringen bij a.s.r.? Dan kun je ook deze verzekeringen op deze plek eenvoudig inzien. 

Het rekeningnummer verandert niet. Het nummer blijft NL86 ABNA 0936 4302 22. 

Het is wel fijn als je de tenaamstelling Ardanta zo snel mogelijk wijzigt in ASR Uitvaartverzekering. Het gaat niet fout als je het niet direct doet, omdat we onder ASR Levensverzekering N.V. blijven vallen en zo is het ook bekend bij de bank. 

Ja, alle klanten ontvangen informatie over de naamswijziging.

De pakketkorting geldt alleen voor schadeverzekeringen. De Uitvaartverzekering van a.s.r. valt hier niet onder.

Als je na 25 september de site van Ardanta wilt bezoeken, dan word je doorgelinkt naar de pagina over de uitvaartverzekeringen van a.s.r.

Het hoofdkantoor van a.s.r. is in Utrecht, maar de uitvaartverzekeringen van a.s.r. blijven samen met dezelfde medewerkers in Enschede op dezelfde locatie. Ook het telefoonnummer van het meldpunt overlijden (0800 – 33 33 000) verandert niet.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }