Download gratis Thuisfysio van a.s.r.
  • Ga kosteloos aan de slag met een persoonlijk oefenprogramma
  • Plan een videoconsult met een erkende fysiotherapeut
  • Bespaar fysiotherapie behandelingen
Zóveel fysiotherapie past er in je broekzak
Zo werkt het: Thuisfysio van a.s.r. 

Gebruik ‘m gratis zoals jij dat wil!

Verhelp en voorkom lichte klachten eenvoudig zelf. Twijfels over je klachten? Dan plan je moeiteloos een videoconsult in met de fysiotherapeuten van onze partner FysioExpert. Of de app iets voor jou is? Dat beslis je natuurlijk zelf! De check en oefeningen kun je in ieder geval altijd gratis en onbeperkt gebruiken. 

  1. Check snel zelf je klachten

    Aan de hand van een aantal vragen wordt eerst de ernst van je klachten ingeschat. Is er een rode vlag? Dan word je altijd doorverwezen naar een fysieke zorgverlener. Kun je verder met de app? Dan geef je op de lichaamskaart aan waar je klachten hebt.

  2. Je persoonlijke programma

    Na de check staat je persoonlijke programma klaar in de app. De oefeningen zijn samengesteld door de fysiotherapeuten van FysioExpert. Volg het programma net zo lang, totdat je klachten verdwenen zijn!

  3. Bij twijfel: videobellen!

    Twijfel je over je klachten? Of vind je het gewoon fijn om snel vanuit huis een fysiotherapeut te kunnen spreken? Plan dan een videoconsult in met de fysiotherapeuten van FysioExpert om de volgende stap te bespreken.

  4. Kosten van een consult

    In tegenstelling tot een fysieke afspraak betaal je bijvoorbeeld niet extra voor een intake. En als het kan, volg je je behandelplan kosteloos in de app. Het consult wordt in rekening gebracht, tenzij je aanvullend verzekerd bent natuurlijk.

Download gratis Thuisfysio van a.s.r.

Te lang met klachten doorlopen leidt vaak van kwaad tot erger. Download gratis de Thuisfysio van a.s.r. app, doe de zelfcheck en ga aan de slag met een persoonlijk oefenprogramma.

We doen ’t samen met FysioExpert

Thuisfysio van a.s.r. werkt nauw samen met FysioExpert. Bij FysioExpert werken ruim 20 gespecialiseerde fysiotherapeuten. Dankzij al hun kennis kunnen we de app continu beter en slimmer inrichten.

Plan je een videoconsult? Dan spreek je direct met een van de behandelaars van FysioExpert. Bovendien is dankzij het grote aantal behandelaars een videoconsult vaak sneller gepland dan een fysieke afspraak! Handig toch?

Hiernaast zie je Nicole en Emile van FysioExpert. Samen hebben we de app ontwikkeld. Plan je een videoconsult? Dan zal je de komende tijd één van de twee te spreken krijgen!

Nicole en Emile gebruiken in hun praktijk al langere tijd zogenaamde e-health oplossingen: "Onze ervaring is dat we ook op afstand klachten goed kunnen monitoren. Van het verminderen van klachten tot aan revalideren na een operatie, we hebben op bijna alle vlakken mooie resultaten geboekt."

Veelgestelde vragen
  • Wat is de Thuisfysio precies? toon
  • Kan je de app ook gebruiken als je geen zorgverzekering bij a.s.r. of Ditzo hebt? toon
  • Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de app? toon
  • Kun je met alle klachten bij de Thuisfysio terecht? toon
  • Werkt online fysiotherapie net zo goed als een 'echte' fysiotherapie? toon
  • Wat als je meerdere videoconsulten nodig hebt? toon
  • Wat moet je doen als je een toegangscode moet invoeren voor je persoonlijke programma? toon
  • Wil je toch liever een fysieke afspraak bij de fysiotherapeut? toon
  • Hoe zit het met de privacy van de app? toon
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":true,"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ZO_C_DAV_SERVICE":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }