Uitgebreide aanvulling op WGA uitkering

Met de WGA Gat Uitgebreid ontvangt je medewerker een uitgebreide aanvulling op zijn WGA-loonaanvullingsuitkering of WGA-vervolguitkering tot minimaal 70% van zijn oude (gemaximeerde WIA-)loon. Het maakt hierbij dus niet uit hoeveel je medewerker zijn restverdiencapaciteit benut: oftewel hoeveel je medewerker verdient van wat deze volgens UWV zou kunnen verdienen.

Als de arbeidsongeschikte medewerker zijn restverdiencapaciteit voor minimaal 50% benut, dan vult de WGA Gat Uitgebreid het inkomen aan tot 75% van het oude (gemaximeerde WIA-)loon. In dit geval zal de medewerker dus ook in de eerste 3 tot 24 maanden van de WIA een extra uitkering krijgen bovenop de loongerelateerde uitkering.

  • Uitgebreide aanvulling op de WGA-uitkering
  • Aanvulling tot minimaal 70% van het laatst verdiende loon (maximaal WIA-dagloon)
  • Verdient een medewerker minimaal 50% van wat je medewerker nog zou kunnen verdienen, dan is er een extra uitkering
Geschikt voor jou als je...
Met een WGA Gat Uitgebreid verzekering zorg je dat je medewerkers goed verzekerd zijn als ze langdurig ziek uitvallen. Wil je een uitgebreide aanvulling op het inkomen van je medewerker als deze na twee jaar ziekte nog steeds maar deels kan werken?  Dan is onze WGA Gat Uitgebreid verzekering wat voor jou!
  • ...vanuit goed werkgeverschap een uitgebreide aanvulling wil bieden.
  • ...betere arbeidsvoorwaarden wil bieden.
  • ...de beste begeleiding wil voor een zieke medewerker.
  • Als je een basis aanvulling wil zodra je medewerker ziek uitvalt, dan is onze WGA Gat Basis geschikter.

Verzekeringskaarten WGA GAT Uitgebreid

Met een verzekeringskaart zie je in één oogopslag wat wel en niet verzekerd is als je onze verzekering afsluit. Het laat je op begrijpelijke wijze zien wat de polisvoorwaarden zijn. Je kunt onze verzekeringskaarten ook goed vergelijken met de verzekeringskaarten van andere verzekeraars in Nederland.
Bekijk de verzekeringskaarten ic verzekeringskaart Verzekeringskaart WGA Gat Uitgebreid
Nieuwsgierig hoe het werkt?
  • Hoe zit onze WGA Gat Uitgebreid in elkaar? toon
  • Wat vergoedt de WGA Gat Uitgebreid wel en niet? toon
  • Een voorbeeld van de WGA Gat Uitgebreid verzekering toon
  • Wat kost een WGA Gat Uitgebreid? toon
  • Hoe sluit je een WGA Gat Uitgebreid af? toon
  • Onze WIA-rekenhulp toon
  • Polisvoorwaarden toon
Verzekeringen die misschien ook bij je passen
Wij helpen je graag
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":true,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ZO_C_DAV_SERVICE":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }