Het Brancheloket Apotheken biedt jou als werkgever ondersteuning bij preventie van verzuim, verzuimbegeleiding en re-integratie. Een goed preventiebeleid zorgt voor minder verzuim. En dat is weer goed nieuws voor de werkdruk en de kosten die je als werkgever maakt voor een verzuimende werknemer.

Eén loket voor gezond werken in de apotheek: dat is de kracht van het Brancheloket Apotheken.

  • Krachtige verzuimaanpak
  • Eén contactpersoon (de casemanager)
  • Dé branchespecialist
  • Lager ziekteverzuim
  • Snelle interventie waardoor je werknemer eerder herstelt
  • Financieel aantrekkelijk
Onze salariskoppeling
Preventie van verzuim

Met een laag verzuim in jouw apotheek laat je zien dat er een gezond werkklimaat is. Voorkómen van verzuim is daarom van groot belang!

Hier vind je meer informatie over preventie van verzuim waar je jouw voordeel mee kunt doen:

  • Preventiemedewerker toon
  • Spreekuur Arbeidsomstandigheden en privacybescherming toon
  • Prikaccidenten en hepatitis B vaccinatie toon
Verzuimbegeleiding en re-integratie
  • Risico-inventarisatie en -evaluatie toon
  • Rechten en plichten volgens de Wet verbetering poortwachter toon
  • Preventief medisch onderzoek toon
  • Casemanagement  toon
  • Arbodienstverlening van MKB Vitaal toon
  • Interventie toon
  • Bemiddeling ander werk en taken van de werkgever toon
  • Handleidingen & brochures a.s.r. re-integratie toon

Heb je vragen over jouw rol bij de re-integratie van jouw werknemer, dan helpen wij je graag verder.

Contact

De casemanager van a.s.r. re-integratie is eerste aanspreekpunt voor werkgevers die vragen hebben over het Brancheloket Apotheken.

Adres
Brancheloket Apotheken
Postbus 2072
3500 HB Utrecht

E-mail: info@brancheloketapotheken.nl

Telefoonnummer (klantenservice): 030 257 2920