Aan de slag met a.s.r. Vitality

Gaaf dat je interesse hebt om te starten met a.s.r. Vitality. Meedoen is heel eenvoudig. Lees hier wat we van je nodig en ontdek hoe a.s.r. Vitality een vliegende start krijgt binnen jouw bedrijf. 

Deze informatie hebben we straks van je nodig
  • Een contactpersoon: het eerste aanspreekpunt voor a.s.r. Vitality. Meestal is dit een HR-medewerker.
  • Een Excel bestand (.csv) met de namen en e-mailadressen van jullie medewerkers. 
  • De gewenste startdatum. Op deze dag krijgen je medewerkers een uitnodiging om mee te doen en kunnen ze gelijk aan de slag! 
Succesfactoren

Met deze succesfactoren zorg je voor een vliegende start binnen jouw bedrijf. 

  • Goed voorbeeld, doet goed volgen. Zorg dat de directie of het MT ook echt aan boord is en meehelpt om medewerkers enthousiast te maken voor a.s.r. Vitality. 
  • Samen bereik je meer. Cruciaal voor het succes van a.s.r. Vitality zijn de aanvoerders binnen je bedrijf. Collega's die het leuk vinden om hun collega’s uit te dagen gezonder te leven. Bekijk hier een oproep die je kunt gebruiken om aanvoerders actief te werven.
  • Organiseer een kick-off voor een vliegende start. Laat je aanvoerders daarom De Aanvoerderstraining volgen. Ze worden ondergedompeld in de wereld van Vitality en weten hoe ze een inspirerende kick-off kunnen organiseren.
  • Continu aandacht voor a.s.r. Vitality. Aanvoerders inspireren en enthousiasmeren. Zo blijven medewerkers betrokken en in beweging. Wij helpen ze daar graag bij.
De digitale aanvoerder helpt

Op de Digitale Aanvoerder vindt je alles om a.s.r. Vitality een succes te maken binnen je bedrijf. Denk aan een draaiboek voor de kick-off, leuke challenges, inspiratie rondom verschillende vitaliteitsthema’s en bijvoorbeeld posters die je kunt printen of laten drukken. Wil je iets meer uitpakken, dan kun je tegen een meerpijs workshops en de a.s.r. Vitality Gezondheid Check op je werkvloer boeken. Kies wat past bij jouw bedrijf en zorg voor een vliegende start!

Vragen?

Wil je meer weten? Stel je vraag aan je Specialist Inkomen of je adviseur.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e", "Of lees meer over Oekra\u0026iuml;ne en\u0026nbsp;\u003ca href=\"/verzekeringen/oekraine\"\u003eje hypotheek of verzekeringen van a.s.r.\u003c/a\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"PEN_C_IDV2":false,"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }