"Wij bezoeken iedere klant persoonlijk, we werken alleen met totaalrelaties en we werken op basis van vertrouwen. Bij ons hoeven potentiële klanten dus geen ellenlange formulieren in te vullen. We kijken steeds naar de klantbehoefte. Dat is niet: veel contact met ons, maar wel: als iemand schade heeft, meteen actie! Daarom nemen wij alle telefoontjes direct op en krijgen onze klanten meteen een betrokken deskundige aan de lijn. Schade wordt over het algemeen hersteld door lokale schadeherstellers. Zo vindt herstel snel, goed en duurzaam plaats. De nota voor herstel gaat rechtstreeks naar ons.
Wij geloven vooral in verantwoord maatschappelijk ondernemen. Dus andersom. Dat betekent voor mij dat ik constant om me heen kijk en zoek waar ik niet met woorden, maar met daden waarde kan toevoegen. En dan doe ik het gewoon. Neem schoolpleinen bij ons in de buurt. Als er geen geld is om alles op te knappen, dan regelen wij dit. Omdat wij de urgentie voelen en er financiële ruimte voor maken. Privé leef ik ook zo.
Ook op andere manieren zijn wij betrokken in de regio. Zo ondersteunen wij vrijwilligers, bijvoorbeeld bij sportclubs. Die sponsoren wij niet met een shirt waar ons bedrijfslogo op staat, maar met de tekst: Prima vrijwilliger, Prima verkeersregelaar, Prima scheidsrechter et cetera. Zo dragen de mensen onze shirts met trots. Ook ondersteunen wij veel activiteiten financieel. Onze eigen medewerkers helpen onder werktijd mee als vrijwilliger. Dat is namelijk leuk! a.s.r. doet dat trouwens ook. Zij hebben aandacht voor mensen, onderscheiden zich door hun poging om de afstand tussen de mensen te verkleinen."