Ga naar de hoofdinhoud
Bekijk de introductievideo
Klanten over hun a.s.r. account
"iDIN is net zo veilig als inloggen bij je bank. Ik vertrouw het en gebruik het regelmatig."
- Katja (45 jaar)
"Ik hoef nooit meer op zoek naar mijn polismap!"
- Yousef (60 jaar)
"Zo min mogelijk post versturen betekent minder bomen kappen, en daar ben ik voor."
- Irene (28 jaar)
"Je kan heel makkelijk een claim volgen die je hebt ingediend."
- Pieter (36 jaar)

Al bijna 800.000 klanten maken gebruik van een a.s.r. account

  • Al je gegevens op één plek
  • Altijd je polis bij de hand
  • Eenvoudig je persoonlijke gegevens aanpassen
  • Bespaar papier en daarmee het milieu
Laptopscherm met stappenplan voor aanmaken a.s.r. account
Maak in drie makkelijke stappen je account aan
  1. Identificeren via post of iDIN: zo weten we echt dat jij het bent.
  2. Inloggegevens kiezen: zo kan alleen jij bij jouw gegevens.
  3. Beveiligen per sms: zo is jouw informatie extra beschermd.
Bekijk de uitlegvideo

Hoe maak je een a.s.r. account aan?

Identificeren met iDIN

iDIN is een nieuwe manier van online identificeren met de hulp van je bank. Je vraagt je bank een keer je naam, adres en geboortedatum aan ons te bevestigen. Wij controleren deze gegevens met onze administratie. Zijn de gegevens gelijk, dan kun je een account aanmaken. Zo weten wij zeker dat we een account aanmaken voor de juiste persoon. 

iDIN lijkt op het gebruik van iDEAL, maar dan zonder betaling. a.s.r krijgt geen inzicht in je financiële gegevens zoals saldo- en betaalgegevens.

Kom je er niet uit?

Samen lukt het ons vast om jouw a.s.r. account aan te maken.

Telefoon

We zijn op werkdagen van 8.30 - 17.30 uur telefonisch bereikbaar op (030) 278 87 62

Livechat

Onze live chat is beschikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:30.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }