Ga naar de hoofdinhoud

Manier van betalen aanpassen

Wilt u uw manier van betalen aanpassen? En heeft u rekeningen die te laat zijn betaald? Lees meer over hoe wij de betalingen van deze openstaande rekeningen doen.

Maakt u nu gebruik van automatische afschrijving?
Nieuw rekeningnummer

We schrijven alle onbetaalde bedragen in één keer af van het nieuwe rekeningnummer. We doen dat op de volgende werkdag.

 

U krijgt een betaalverzoek per e-mail voor het hele openstaande bedrag. U zorgt ervoor dat u de onbetaalde bedragen zelf overmaakt.

Krijgt u nu per post een betaalverzoek?
Automatische afschrijving

We schrijven alle onbetaalde bedragen in één keer af van het nieuwe rekeningnummer. We doen dat op de volgende werkdag.

Betaalverzoek per e-mail

U krijgt geen betaalverzoek per e-mail voor het nog openstaande bedrag. U heeft deze al per post gekregen.

Krijgt u nu per mail een betaalverzoek met link naar iDEAL?
Automatische afschrijving

We schrijven alle onbetaalde bedragen in één keer af van het nieuwe rekeningnummer. We doen dat op de volgende werkdag.

Aanpassing e-mailadres

U krijgt geen nieuw betaalverzoek per e-mail voor het nog openstaande bedrag. U heeft deze al op uw oude e-mailadres gekregen.

U betaalt nu met een bankoverschrijving?
Automatische afschrijving

We schrijven alle onbetaalde bedragen in één keer af van het nieuwe rekeningnummer. We doen dat op de volgende werkdag.

Betaalverzoek per e-mail

U krijgt een betaalverzoek per e-mail voor de nog onbetaalde bedragen.