Heb je een vraag over je schadeverzekering, polisvoorwaarden, wil je een wijziging doorgeven of een nieuwe verzekering aanvragen? Neem dan contact op met je adviseur. Die kent je bedrijfssituatie en je persoonlijke situatie en kan je het beste helpen. Wil je toch met a.s.r. schakelen? Bekijk dan hieronder onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag verder.
Je kunt de verhuizing doorgeven aan je adviseur. De contactgegevens van je adviseur vind je met onze adviseur zoeker.
Verandert iets in je bedrijfssituatie dat belangrijk is voor je verzekering? Bijvoorbeeld de verzekerde activiteiten of hoedanigheid van jouw bedrijf? Zoals de uiteindelijk belanghebbende, de afzetmarkt of de bestemming? Het vervoermiddel, de bouwplannen, de bestuurlijke verhoudingen of financiële situatie? Geef dit zo snel mogelijk door aan je adviseur via onze adviseur zoeker.
Wat jammer dat je je verzekering(en) wilt opzeggen. Je kunt het beste contact opnemen met je adviseur, die kent je bedrijfssituatie en je persoonlijke situatie. De contactgegevens van je adviseur vind je met onze adviseur zoeker.
Liever contact met a.s.r.? Bekijk de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We helpen je graag verder.
Heb je een vraag over schade melden of schade volgen? Neem dan contact op met je adviseur. Die kent je bedrijfssituatie en je persoonlijke situatie en kan je het beste helpen. Wil je toch met a.s.r. schakelen? Bekijk dan hieronder onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag verder.
We doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen, maar het kan gebeuren dat je een keer niet tevreden bent over onze service. Laat het ons weten, dan lossen we je klacht graag op. Via het klachtformulier meld je je klacht makkelijk online en komt die direct bij een klachtbehandelaar terecht. Je kunt je klacht ook melden via een van onze contactkanalen. Bekijk de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. Geef dan duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Stuur je liever een brief? Vermeld daarin dan ook duidelijk dat het om een klacht gaat. Zet je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en contract- of polisnummer in de brief en stuur deze aan:
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Lees meer over onze klachtenprocedure.
Heb je een vraag over betalingen? Neem dan contact op met je adviseur. Die kent je bedrijfssituatie en je persoonlijke situatie en kan je het beste helpen. Wil je toch met a.s.r. schakelen? Bekijk dan hieronder onze contactmogelijkheden. Wij helpen je graag verder.