Ga naar de hoofdinhoud

Het Brancheloket Groothandel biedt jou als werkgever ondersteuning op het gebied van verzuimpreventie, verzuimbegeleiding en re-integratie. Want een effectief preventiebeleid zorgt voor minder verzuim. En dat is weer goed nieuws voor de werkdruk van je werknemers en de kosten die je als werkgever maakt wanneer een werknemer uitvalt.

Eén loket voor gezond werken in de groothandel: dat is de kracht van het Brancheloket Groothandel.

Oplossingen

Het Brancheloket Groothandel is een combinatie van de inkomensverzekeringen van a.s.r. en de uitgebreide dienstverlening van Zorg van de Zaak. Alles afgestemd op de situatie van jouw branche en jouw bedrijf. Zodat het verzuimbeleid van jouw bedrijf goed geregeld is en je bedrijf gewoon door kan draaien.

Wat kun jij doen?
Advies van een onafhankelijke adviseur

Een verzuimverzekering in het Brancheloket Groothandel sluit je af via een onafhankelijke adviseur. Samen met jou kan de adviseur bekijken wat voor jouw bedrijf de beste oplossing is. Ook kan de adviseur een offerte voor je opstellen. Ga je akkoord met de offerte? Dan helpt je adviseur je met de aanvraag. Ook tijdens de looptijd van je verzekeringen kun je voor vragen bij je adviseur terecht. 

Ziek- en betermelden van je medewerkers

Heb je al een verzuimverzekering in het Brancheloket Groothandel bij a.s.r. en wil je je medewerker ziek- of beter melden? Dat kan eenvoudig online via het Werkgeversportaal. Als je meerdere verzekeringen hebt, hoef je de melding maar één keer door te geven.

Vragen?

De Inzetbaarheidscoach (casemanager) van Zorg van de Zaak is het eerste aanspreekpunt voor werkgevers die vragen hebben over de dienstverlening binnen het arbopakket Brancheloket Groothandel. Wanneer je de gegevens van jouw inzetbaarheidscoach hebt, dan kan je direct telefonisch contact opnemen. Heb je die niet, dan kan je ze ook telefonisch bereiken op 088 - 277 8965 of mail naar contractenverzekeraars@zorgvandezaak.nl.

Heb je een algemene vraag over het Brancheloket Groothandel, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice op 030 - 257 2920. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. We helpen je graag.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }