Ga naar de hoofdinhoud
Financiële zekerheid met je verzekering

Met de Inkomensverzekering 0-12 jaar kies je voor een totaaloplossing die bestaat uit verschillende inkomensverzekeringen die naadloos op elkaar aansluiten. Zo ben je verzekerd van een vlekkeloze voortgang van je verzekeringen en de bijbehorende dienstverlening tijdens de gehele ziekteperiode van je medewerker. En door te werken met één arbodienst wordt verspilling voorkomen, wat jou weer (extra) financieel voordeel oplevert.

De Inkomensverzekering 0-12 jaar bestaat uit:

De Inkomensverzekering 0-12 jaar is gericht op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Voor bedrijven met meer dan 100 medewerkers bieden we maatwerkoplossingen. Neem voor een uitgebreid advies contact op met je adviseur.

Extra ondersteuning met de uitbreidingsmodules Verzuim

Als werkgever blijf je natuurlijk eindverantwoordelijk. Maar je kunt er wel voor kiezen om al het regelwerk rondom verzuimbegeleiding en re-integratie uit handen te geven met de uitbreidingsmodules Arbobegeleiding en Re-integratiemanager. a.s.r. houdt dan de regie over elke ziektemelding en zorgt ervoor dat iedereen doet wat ze moeten doen zodat je medewerker snel weer aan de slag kan.

Arbobegeleiding Verzuim

✔ Wij regelen de aansluiting bij de gerenommeerde arbodienst Zorg van de Zaak 

✔ Wij zorgen voor de uitvoering van alle wettelijke verplichtingen van de arbodienst 

✔ Professionele (medische) begeleiding van je zieke medewerkers 

✔ Volledige vergoeding van de kosten voor alle noodzakelijke verrichtingen in het pakket 

Re-integratiemanager Verzuim

✔ Professionele casemanager van a.s.r. die het hele re-integratieproces begeleidt, alles regelt, je op wettelijke verplichtingen wijst en ervoor zorgt dat alle juiste acties worden genomen

✔ a.s.r. vergoedt 100% van de kosten voor re-integratie en begeleiding

Heb je de uitbreidingsmodule Arbobegeleiding én Re-integratiemanager? Dan gelden alle voordelen natuurlijk voor jou. Ook biedt deze combinatie de module Poortwachtergarantie. Dit houdt in dat wanneer je alle adviezen hebt opgevolgd en toch een boete krijgt van UWV, a.s.r. deze boete voor jou betaalt.

Vragen?

De Inzetbaarheidscoach (casemanager) van Zorg van de Zaak is het eerste aanspreekpunt voor werkgevers die vragen hebben over de dienstverlening binnen het arbopakket Brancheloket Groothandel. Wanneer je de gegevens van jouw inzetbaarheidscoach hebt, dan kan je direct telefonisch contact opnemen. Heb je die niet, dan kan je ze ook telefonisch bereiken op 088 - 277 8965 of mail naar contractenverzekeraars@zorgvandezaak.nl.

Heb je een algemene vraag over het Brancheloket Groothandel, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice op 030 - 257 2920. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. We helpen je graag.

Wij helpen je graag