De websites van ASR Nederland maken gebruik van cookies. Sommige cookies plaatsen we altijd, bijvoorbeeld om de websites goed te laten werken en om het gedrag erop volledig anoniem, te kunnen analyseren. Daarnaast plaatsen we cookies zodat jij feedback kunt geven, voor social media of om relevante advertenties op websites van derden te plaatsen. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze websites. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ga je akkoord met onze cookies, dan kunnen we jouw online gedrag, nadat je bent ingelogd, combineren met (persoons)gegevens die je online achter laat of eerder aan ons hebt verstrekt. Wil je zelf aangeven voor welke cookies je toestemming geeft, klik dan op 'Wijzig mijn instellingen'. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.
Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Verwacht je een betalingsprobleem dan is het belangrijk dat je ons dit zo snel mogelijk laat weten. Hoe eerder, hoe beter! We gaan dan samen met jou op zoek naar een passende oplossing. Hoe wij kunnen helpen, hangt af van jouw situatie. Zo kunnen we bijvoorbeeld een betalingsregeling treffen, of de hypotheek aanpassen waardoor de maandlasten lager worden. Ons streven daarbij is dat je in je woning kunt blijven wonen. Dit is echter geen garantie.
We kunnen je ook op andere terreinen helpen. Bij werkloosheid kunnen we een jobcoach inzetten die je helpt bij het zoeken naar een nieuwe baan. En ook kan het helpen als je meer inzicht krijgt in je uitgaven en inkomsten. Onze budgetcoach helpt je dan om het financiële plaatje in kaart te brengen. De kosten worden veelal door ons vergoed.
Om duidelijk te maken wat we precies doen, hebben we een video gemaakt waarin we uitleggen wat wij, als hypotheekverstrekker, voor je kunnen betekenen als je een betalingsprobleem hebt. Zodat je weet, dat je er niet alleen voor staat!
We willen er zoveel mogelijk aan doen om te zorgen dat onze klanten geen geldproblemen krijgen. Daarom hebben we voor onszelf 10 regels gemaakt over hoe we omgaan met klanten met betalingsproblemen.