Ga naar de hoofdinhoud

Adviseursplanning voor bestaande klanten

De migratie van meer dan 9.000 werkgeverscontracten en 300.000 polissen naar ons nieuwe pensioenadministratiesysteem is succesvol afgerond. Dit markeert een belangrijke stap in ons meer dan twee jaar durende project om een duurzame pensioenoplossing voor DC-klanten te ontwikkelen. Het nieuwe systeem is flexibel, toekomstbestendig, sluit aan bij de nieuwe regels voor pensioen (Wet toekomst pensioenen) en ondersteunt meerdere producten. Het administratiesysteem vormt één geheel met de nieuwe portalen voor adviseurs, werkgevers en werknemers.
 
Opstartfase en verdere ontwikkeling
We waarderen het enthousiaste gebruik van onze nieuwe portalen. Al zal het wat gewenning vereisen om ermee te werken, de reacties over de look & feel zijn overwegend positief. Echter, door het grote aantal gelijktijdige logins van adviseurs, werkgevers en werknemers ontstaan helaas ook performance-problemen. Dit kan vertraging veroorzaken bij doorgeven van wijzigen en bij het laden van gegevens. 
We realiseren ons dat dit niet prettig is. In deze opstartfase is de performance en zijn de functionaliteiten nog niet volgens de standaard, die u van ons gewend bent. Inmiddels hebben we al maatregelen getroffen, waarmee de performance al aanzienlijk is verbeterd, maar we werken hard om dit nog verder te optimaliseren. Daarnaast blijven we bouwen aan een nog betere gebruikerservaring. De komende periode volgen updates, waarbij we verbeterde functionaliteiten opleveren. We nemen alle feedback serieus bij het verder ontwikkelen van het systeem en de portalen en bij de prioritering daarvan.
Planning werknemers
Voor vragen

Heeft u een vraag over het inloggen via Cockpit in uw pensioenportaal? Neem dan contact op met Servicedesk zakelijk via (030) 257 86 98 of stuur een e-mail naar servicedesk.zakelijk@asr.nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 – 17.30 uur.

Heeft u pensioeninhoudelijke vragen? Neem dan gerust contact op met uw accountmanager of uw commercieel relatiebeheerder. Of u kunt gebruikmaken van het Contactformulier. Dan bellen we u terug.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }