Doe de a.s.r Vitality Voedingstest

Met de a.s.r Vitality Voedingstest krijg jij inzicht in jouw dagelijkse voedingspatroon en voedselkeuzes. De a.s.r. Vitality-app toont meteen de resultaten en geeft je persoonlijk voedingsadvies. Zo heb je gelijk inzicht in je gezondheid. De volledige test duurt ongeveer 10 minuten. Na het afronden van de a.s.r. Vitality Voedingstest verdien je 500 Vitality Punten!

Zo werkt het
1
Ga in de app naar a.s.r. Vitality Voedingstest.
2
Vul de vragenlijsten in voor dagelijkse maaltijden en voedselkeuzes.
3
Lees de algemene voorwaarden.
4
Bekijk de resultaten en lees de voedingsadviezen over wat er goed gaat en wat beter kan.
5
De punten van de a.s.r. Vitality Voedingstest vind je terug in de app bij Mijn Gezondheid.
De onderdelen van de a.s.r. Vitality Voedingstest

De twee onderdelen van de a.s.r. Vitality Voedingstest zijn: dagelijkse maaltijden en voedselkeuzes.

Nog meer Vitality Punten verdienen? Ken je gezondheid!
Je verzekeraar krijgt géén inzicht in jouw gegevens

Alle gezondheidsgegevens die je met ons deelt via de app, delen wij niet met je verzekeraar. Jouw antwoorden gebruiken wij alleen om je Vitality Punten te geven. Wil je meer weten?  Lees meer over hoe we je privacy borgen

Vragen?

Kom je ergens niet uit? Bekijk dan onze servicepagina. Je kunt ook met ons chatten. Ons Service Team zit voor je klaar op werkdagen tussen 9.00 en 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur.

WhatsApp

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenacht, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }