Ongevallendekking Fysio & Tand

De Ongevallendekking Fysio & Tand is een extra service voor alle Ik kies zelf van a.s.r. klanten. Met de Ongevallendekking Fysio & Tand ben je gedekt voor extra medische kosten tot € 10.000,-­ na een ongeval. Het gaat om kosten die je basisverzekering of aanvullende verzekering niet vergoeden.

Goed om te weten

Het ongeval mag in het buitenland plaats hebben gevonden. Deze ongevallendekking dekt alleen niet de kosten voor de zorg in het buitenland, maar voor de zorg die je erna nodig hebt in Nederland.

Wil je zeker zijn dat je ook in het buitenland volledig en wereldwijd bent gedekt voor ongevallen en spoedeisende zorg? Kies dan voor de Buitenland module. Let op, deze Buitenland module komt inclusief deze Ongevallendekking Fysio & Tand.

afbeelding met daarin een overzicht over wat de fysio en tand module vergoed
Wat wordt er dan precies wel én niet vergoed?

Via de onderstaande uitklappers zie je wat de belangrijkste vergoedingen zijn, maar ook wat deze module niet vergoed. Wil je de volledige vergoedingen zien? Ga dan naar onze documentenpagina. Daar vind je de polisvoorwaarden van de ongevallendekking Fysio en Tand.

  • Welke zorg wordt er na mijn ongeval vergoed? toon
  • Welke zorg wordt er na mijn ongeval niet vergoed? toon
  • Wat zijn de voorwaarden? toon
Wat doe ik na een ongeval?

Als je een ongeval hebt is dat erg vervelend. We begrijpen dat dit erg onprettig voor je is en dat je geen stress wil krijgen van alle kosten die er op je af komen.

Wil je gebruik wil maken van de ongevallendekking Fysio & Tand? Dan vul je eerst het aanvraagformulier in en verzend je het naar ons door het te uploaden. Zo krijgen wij een goed beeld van welke zorg je verwacht nodig te hebben of al hebt gehad in verband met je ongeluk. Vervolgens nemen wij contact met je op. Als alles voldoet aan de voorwaarden kun je de rekeningen bij ons declareren en vergoeden wij de kosten.

Samengevat zijn dit de stappen:
  1. Download het aanvraagformulier Fysio en Tand hieronder.
  2. Upload het formulier via onze uploadpagina.
  3. Wacht. Wij beoordelen je aanvraag.
  4. Wij nemen contact met je op na onze beoordeling.
  5. Is je aanvraag goedgekeurd? Dan kun je de gemaakte zorgkosten zelf bij ons declareren of doet je zorgverlener dit.

Aanvraagformulier Fysio en Tand

Veelgestelde vragen over deze module 
  • Wat verstaan we onder een ongeval? toon
  • Wat verstaan we onder spoedeisende zorg? toon
  • Wat is de status van mijn aanvraag? toon
  • Heb je een vraag? toon
Meer informatie
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenacht, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ je antwoord in een paar woorden", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"BA_C_PIBB":false,"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ZO_C_DAV_SERVICE":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }