Ga naar de hoofdinhoud

Op deze pagina lees je meer over de voordelen van het Brancheloket Transport en hoe je als werknemer stappen kunt ondernemen om te voorkomen dat je uitvalt. Ontdek ook hoe wij je begeleiden als je toch uitvalt.

Voordelen voor jou
Professionele begeleiding door ArboNed en a.s.r.

Het Brancheloket Transport is een combinatie van de verzuimverzekering van a.s.r. en de uitgebreide dienstverlening van ArboNed en de re-integratie diensten van a.s.r. Via dit loket kan je werkgever ook een beroep doen op de professionele begeleiding van ArboNed en de re-integratie diensten van a.s.r. Alles is afgestemd op de situatie van het bedrijf waar jij werkt.

Wat kun jij zelf doen?
Ons team staat voor je klaar

Als je arbeidsongeschikt raakt of dreigt te worden, komt er veel op je af. Je zit vol vragen en je wilt weten wat je te wachten staat. Via het Brancheloket Transport regelt jouw werkgever de verzuimverzekering en dienstverlening voor het bedrijf en de medewerkers. Daardoor staat er een team van specialisten voor jou klaar als je arbeidsongeschikt raakt of dreigt te worden. Zij begeleiden je in elke fase, ook als je gezond bent.

Wil je exact weten wat er allemaal voor jou geregeld is? Kijk dan in je cao of in je arbeidsovereenkomst. Je kunt natuurlijk ook om uitleg vragen aan je werkgever.

Ziek- en betermelden

Als je ziek bent, meld je je ziek bij je werkgever. Van je werkgever hoor je vervolgens wat je verder moet doen. Je wordt begeleid door de medewerkers van ArboNed en het re-integratie team van a.s.r. Wij doen er alles aan om te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer aan het werk kunt. 

Is er bepaalde (medische) informatie nodig om jou zo goed mogelijk verder te helpen? Dan komt dit uitsluitend terecht bij de afdeling die dit nodig heeft. Ook jou werkgever krijgt geen inzicht in jouw (medische) gegevens. Zo gaan wij zorgvuldig met jouw informatie om en houden we ons aan de AVG.

Vragen?

De casemanager van a.s.r. is het eerste aanspreekpunt voor vragen over het Brancheloket Transport. Of neem telefonisch contact op met onze klantenservice op 030 257 2920. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 17.30. We helpen je graag. 

Wij helpen je graag
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true,"ZO_C_DAV_SERVICE":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }