Ga naar de hoofdinhoud

Adviseurscampagne

De meeste producten van a.s.r. kun je alleen afsluiten bij een verzekeringsadviseur. Met deze campagne wilden we onze keuze voor de verzekeringsadviseur uitleggen. Want de verzekeringsadviseur staat bekend om zijn persoonlijke benadering.

Ben je een polisnummer of kent iemand je bij je voornaam? Heb je liever een bandje aan de telefoon of een persoonlijk gesprek? Met de Service-gefliptcampagne wilden we je laten zien dat verzekeringsadviseurs oprecht betrokken zijn bij jou als klant. 

Bij a.s.r. zien we dat contact in onze samenleving steeds vaker digitaal verloopt. Daarom kiezen wij er bewust voor dat je onze verzekeringen afsluit via een verzekeringsadviseur. Dat doen we omdat:

  • wij persoonlijk contact juist heel belangrijk vinden
  • je zo advies op maat kunt krijgen
  • de adviseur kan voorkomen dat je dubbel verzekerd bent
  • ook na afsluiten de adviseur voor je klaarstaat, bijvoorbeeld bij schade of een wijziging

Er zijn zo’n 5.000 adviseurs verspreid over heel het land. Er is er dus altijd een bij jou in de buurt. Omdat de verzekeringsadviseur zijn klanten kent, kan hij jou advies geven dat op jouw persoonlijke situatie is afgestemd. Zo ben je optimaal verzekerd. En een fijne bijkomstigheid, hij neemt je ook de administratieve afwikkeling uit handen.

Waarom de Adviseurscampagne

Bij a.s.r. houden wij ons graag bezig met de kern van verzekeren: mensen helpen door te doen. Zo willen we een nuttige rol in de maatschappij spelen. Daarom geven wij, daar waar het kan, mooie initiatieven een steuntje in de rug. Of ontwikkelen we zelf projecten om organisaties of groepen mensen te helpen. In dit geval lieten we de belangrijke rol zien die onafhankelijk verzekeringsadviseurs spelen in het leven van mensen en bedrijven.