Vitale medewerkers, hoe krijg je dat voor elkaar? Om inspiratie op te doen en ervaringen te delen, gaat Gregory Sedoc langs bij bedrijven die a.s.r. Vitality hebben afgesloten voor hun medewerkers. Hoe gaan zij om met vitale vraagstukken? En voor welke uitdagingen komen zij te staan? Kortom: hoe doen zij het? Gregory zoekt het uit!
Ga snel naar:
In de videoreeks ‘Zo doen zij het’ gaat vitaliteitscoach Gregory Sedoc langs bij 3 bedrijven: Miele in Vianen, FreightNed Group in Oosterhout en de Gemeente Doetinchem. Elk een ander bedrijf met elk hun eigen uitdagingen. Wat voor impact maakt het vitaliteitsprogramma van a.s.r. Vitality op de beweging van medewerkers en de organisatie?
Grootleverancier Miele stimuleert leidinggevenden om signalen te herkennen bij medewerkers, legt intern communicatiespecialist Tineke de Hoop uit. “We betrekken medewerkers bij het vitaliteitsprogramma en vragen hen wat zij belangrijk vinden. Zo is het écht iets waarmee ze aan de slag willen gaan.”
“De werkdruk is best heel hoog,” legt Jan Werkman uit, HR- en arbo adviseur bij Gemeente Doetinchem. “Daarom organiseren we elke maand sessies mindfulness waarin mensen leren te ontspannen. We vinden het belangrijk dat mensen niet over hun grenzen gaan en écht genieten van hun werk.”
Nieuwsgierig geworden naar a.s.r. Vitality, maar ben je nog net niet helemaal overtuigd? Probeer dan nu de gratis demo van het vitaliteitsprogramma en ontdek wat investeren in vitaliteit kan doen voor jouw bedrijf. Schrijf je hieronder in en ga aan de slag!