Ga naar de hoofdinhoud

Het Brancheloket Transport biedt jou als werkgever ondersteuning bij preventie van verzuim, verzuimbegeleiding en re-integratie. Een goed preventiebeleid zorgt voor minder verzuim. En dat is weer goed nieuws voor de werkdruk en de kosten die je als werkgever maakt voor een verzuimende werknemer.

Eén loket voor gezond werken in transport: dat is de kracht van het Brancheloket Transport.

Ontdek al jouw voordelen:
Oplossingen

Het Brancheloket Transport is een combinatie van de verzuimverzekering van a.s.r., de uitgebreide dienstverlening van ArboNed en re-integratie van a.s.r. Alles is afgestemd op de situatie van jouw branche en jouw bedrijf. Zo is het verzuimbeleid van jouw bedrijf goed geregeld en kan je bedrijf gewoon doordraaien.

Wat kun jij doen?
Advies van een onafhankelijke adviseur

Een verzuimverzekering in het Brancheloket Transport sluit je af bij een onafhankelijke adviseur. Deze kan samen met jou bekijken wat voor jouw bedrijf de beste oplossing is. En je adviseur kan een offerte voor je regelen. Ga je akkoord met de offerte? Dan helpt je adviseur je met de aanvraag. Ook tijdens de looptijd van je verzekeringen kun je voor vragen bij je adviseur terecht.

Ziek- en betermelden van je medewerkers

Heb je al een verzuimverzekering in het Brancheloket Transport bij a.s.r. en wil je je medewerker ziek of betermelden? Dat doe je eenvoudig online via het Werkgeversportaal. Als je meerdere verzekeringen hebt, hoef je de melding maar één keer door te geven.

Vragen?

De casemanager van a.s.r. is het eerste aanspreekpunt voor werkgevers die vragen hebben over het Brancheloket Transport. Of neem telefonisch contact op met onze met onze klantenservice op 030 - 257 2920. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. We helpen je graag.

Wij helpen je graag