Als adviseur wilt u klanten graag goed adviseren. U helpt hen bij het kiezen van het juiste product en u ontzorgt ze in het beheer. Via het adviseursportaal van a.s.r. Cockpit heeft u met één inlog toegang tot alle producten van a.s.r. Ook het inloggen in uw nieuwe pensioenportaal verloopt altijd via Cockpit.
In de video hieronder ziet u hoe Cockpit werkt.
Via Cockpit heeft u toegang tot Mijn pensioenportaal, het pensioenportaal van uw klanten met een pensioenregeling in het Werknemerspensioen. U kunt vervolgens in dit portaal mutaties invoeren. Vanuit Cockpit kunt u nu direct doorlinken naar een bepaald contract.
Collega's autoriseren
Ieder advieskantoor heeft een Cockpit hoofdaccount. De eigenaar van dit hoofdaccount kan eenvoudig collega’s autoriseren en verschillende rollen toekennen. Bekijk in deze video hoe u accounts beheert en gebruikers toevoegt.
Offertes maken in Cockpit
Bekijk hier hoe u een offerte maakt voor een pensioenregeling in het Werknemerspensioen via Cockpit.
Heeft u hulp nodig met inloggen? Of heeft u andere vragen over uw account in Cockpit? Neem dan contact op met onze Service Desk Zakelijk via (030) 257 86 98. Of stuur een e-mail naar servicedesk.zakelijk@asr.nl.
Veel adviseurs maken al gebruik van ons nieuwe offerteportaal. Er komen telkens weer nieuwe functionaliteiten beschikbaar in dit portaal.
Wilt u een offerte maken en zijn in het offerteportaal nog niet alle benodigde onderdelen beschikbaar? Neem dan contact op met uw contactpersoon bij a.s.r.
U heeft via Cockpit direct toegang tot Mijn pensioenportaal van uw klanten in het Werknemerspensioen.
Voor vragen over de nieuwe pensioenadministratie of over het gebruik van de nieuwe portalen, kunt u terecht bij uw accountmanager of uw commercieel relatiebeheerder. Of u kunt gebruikmaken van het Contactformulier. Dan bellen we u terug.